מלכת היופי לשעבר על המעבר מקריסה כלכלית – להקמת עסק מצליח

כשמור ממן זכתה בכתר בשנת 2014, היא לא דמיינה שבגיל 24 היא תהיה אמא לילד ובעיצומו של הליך גירושים. אבל מהתחתית - היא החליטה להמציא את עצמה מחדש. "אמרתי לעצמי - זה יום העצמאות שלך"

זמן צפייה: 08:59

לפני שש שנים מור ממן זכתה בכתר מלכת היופי והעתיד נראה ורוד, אבל האגדה הפכה מהר מאוד לטלנובלה סוחטת דמעות, כי מאז היא הספיקה להתחתן, להיות אימא בגיל צעיר מאוד, לקרוס כלכלית, לחזור בתשובה ולהתגרש. עכשיו, היא מנסה להתרומם. ממן מנהלת סדר יום שלא אופייני למי שעדיין לא חגגה יום הולדת 25. היא נפרדה אולי מתואר "מלכת היופי", אבל התחדשה בלא מעט תארים אחרים. "כשישבתי ואמרתי, איך אני הולכת להמציא את עצמי מחדש, אמרתי, אוקיי, הייתה לי חברת קוסמטיקה באמריקה. אחרי 9 חודשים, כמו היריון, נולד המוצר הראשון שלי ואמרתי לעצמי, מור, זה יום העצמאות שלך", היא מספרת.

אבל לא כל מה שזוהר ומרשים מבחוץ הוא ככה גם מבפנים. לפני שלוש שנים, מור נישאה לפרנק אמסלם, יהלומן אמיד ויהודי צרפתי שהכירה באינסטגרם וגדול ממנה ב-15 שנים. כמה חודשים אחרי שנישאו, כשמור בהיריון מתקדם, פרנק ירד מנכסיו. "אף אחד לא ידע שהייתה איזו בעיה כלכלית", היא מספרת. "טייחתי את זה בכל מקום אפשרי. ממקום שיש לנו הרבה למקום שאין כלום, זה נורא קשה. יש כסף לשכירות או אין כסף לשכירות? ויתרתי על עצמי המון. את כל המותרות שלי כבר שמתי בצד והרבה חסכונות שפתחתי. מה אני עושה עכשיו? איך אני מתחילה? חוסר הוודאות הזה פשוט הרג אותי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מחאת הקורונה התחדשה: אלפי מפגינים בתל אביב ובירושלים

גורם בכיר בליכוד: רה"מ יפטר את יפעת שאשא ביטון מתפקידה

מנכ"לית האוצר התייצבה לצד מרידור – ובתגובה ננזפה ע"י השר כץ

מור ממן, מלכת היופי לשנת 2014
מור ממן, מלכת היופי לשנת 2014 | צילום: חדשות 13

באותו זמן, קשה היה לנחש שמשהו לא טוב עובר על מור ועל משפחתה. מבחוץ היא המשיכה בשלה, פרסמה תמונות פוטוגניות ברשתות החברתיות שעזרו לה לשמור על התדמית, אבל המשבר הכלכלי הזה השפיע גם על הזוגיות שהחלה להתפרק. "באידיאל שלי, לפרק בית זה משהו שלא חלמתי עליו מעולם. זה היה החלום הגדול שלי, זה היה ממש משהו שהייתי כמהה אליו, אבל ללב יש פקודות משלו. הייתי מרגישה תחושת כישלון אם הייתי נשארת במקום שלא טוב לי בו כי בסופו של דבר, אני רוצה להיות מאושרת. אז עכשיו יהיה לי קשה, אבל אני עושה הכול כדי שהחיים שלי יהיו מלאים יותר, ומהמקום הזה זה הגיע".

בלי כסף ובלי עזרה מבחוץ, מור מחשבת מסלול מחדש ומחליטה לייצר בארץ מוצר קוסמטי שהביאה מארצות הברית. מה שנתקל בהתחלה בהרמת גבות, הפך למוצר שחברות ודמגניות רבות החלו לשווק אחריה. "זה רק אומר שאני עושה עבודה טובה". ואכן האושר הגיע, מוקדם מהצפוי, כשהמוצר שהקימה הלך ותפס תאוצה. כשמסביבה עסקים נסגרים זה אחר זה ולפניה עוד הליך גירושים ארוך ומתוקשר מור כבר מסמנת את היעד הבא, שוק הקוסמטיקה הבין-לאומי, ובטוחה שתרשום לעצמה עוד ניצחון שתוכל להתגאות בו. "איןן מה לקנא בי. אני עשיתי הכול בשתי ידיים ואני לעולם לא אתמסכן אלא אם כן יש לי איזה סיפור ניצחון מזה. אני קודם כול אנצח ואז אני אספר את הסיפור שלי".