מניו יורק ומילאנו - לת"א: הדוגמניות שחזרו לישראל בשל הקורונה

הן היו רגילות לצעוד על המסלולים הכי נוצצים בתצוגות האופנה הכי זוהרות - אבל אז הגיעה המגפה ששיתקה את העולם. כעת, הדוגמניות המצליחות מנסות לעשות את אותו הדבר - רק בעברית

זמן צפייה: 09:38

בימי שגרה הן צועדות על המסלולים הכי יוקרתיים, מניו יורק ועד מילאנו, בעודן מדגמנות את הקולקציות של איב סאן לורן וג'וצ'י. החיים שלהן היו עמוסים בטיסות, תצוגות וצילומים - אבל אז הגיעה מגפת הקורונה וקמפיינים במאות אלפי דולרים נשארו בגדר חלום רחוק. עכשיו, דורית רבליס, סופיה מצ'טנר, נעם בוהדנה ואביטל לנגר, מהדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם, מנסות לפרוץ גם בארץ - למרות שהתנאים מעט שונים.

"בסטים הגדולים יכולים להיות 200 אנשים", סיפרה מצ'טנר, "יש אנשים שהתפקיד שלהם זה להחזיק מטרייה. מיותרים לחלוטין - אבל הם שם". הקורונה תפסה את סופי בת ה-19 בפריז. "איך שחזרתי, הייתי מבין הראשונות שנכנסו לבידוד. הייתי טסה הרבה. כל העבודה שלי היא בעצם בחו"ל, לא בארץ. התגעגעתי המון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כספים, איומים ואלימות: עדויות חדשות על רצח שי דהן באקוודור

יותר מ-100 אלף נדבקו מפרוץ המגפה, 809 מתו: תמונת מצב ארצית

"זאת הצלה כלכלית": הזמרים שלא מחכים לפארקים – ומופיעים בבתים

הדוגמניות שחזרו לישראל בעקבות הקורונה
הדוגמניות שחזרו לישראל בעקבות הקורונה | צילום: חדשות 13

בינתיים באשדוד, דורית רבליס, שמתגוררת שם יחד עם אמה זויה, הכלב והחתול. "זו התקופה הכי עמוסה שהייתה לי אי-פעם", סיפרה על ימי טרום המגפה. "זה לטוס, לחזור, בגרות, איך שאני יוצאת מהבגרות, ההורים שלי מחכים לי בשער של בית הספר, נוסעת עוד פעם. זה היה הכי מטורף שלי".

רבליס, שעתידה להתגייס בקרוב לצה"ל, תכננה לחרוך בימים אלה את המסלולים, אבל רצון - ומציאות לחוד. "בקורונה, כשהיה לי קצת זמן לשבת עם עצמי, אמרתי, 'וואו. היית בת 15, עשית קמפיין לקלווין קליין, לא כל אחת עושה את זה. זה מטורף'. ואז, פתאום, עכשיו התחלתי להעריך את זה, את כל מה שעשיתי".