"תחושה מטורפת": סולומון משחזר את שער הניצחון בליגת האלופות

הכדורגלן הישראלי בן ה-20 שהעניק לקבוצתו שחטאר דונייצק שלוש נקודות חשובות, סיפר לחדשות 13: "לא חשבתי באותו הרגע, פשוט הכנסתי את הכדור לרשת. אני שמח ששימחתי כמה אנשים"

זמן צפייה: 02:49

הכדורגלן הישראלי מנור סולומון בן ה-20 כבש אמש (שלישי) שער ניצחון גדול בליגת האלופות במדי הקבוצה האוקראינית שחטאר דונייצק מול אטלנטה האטלקית. בכך, הפך סולומון לישראלי השני בהיסטוריה שעושה זאת - והראשון שכובש את השער בתוספת הזמן.

"מהרגע שכבשתי את השער, פשוט עשיתי מה שצריך לעשות. אחר כך זאת הייתה תחושה מטורפת שאי אפשר להסביר במילים, אני ממש שמח", סיפר בריאיון ל"החדשות עם יעקב אילון". "קיבלתי כדור גדול. זה היה בשניות האחרונות של המשחק, והיה פנוי יחסית ברחבה - אז עשיתי תנועה לשם", והוסיף: "לא חשבתי באותו הרגע, פשוט הכנסתי את הכדור לרשת. אני שמח שזה קרה, ששימחתי כמה אנשים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

היסטוריה בסעודיה: ליגת כדורגל לנשים תיפתח בחודש הבא

בצל סערת קרב הג'ודו: איראנים קוראים לחרם ספורטיבי על מדינתם

הישג לספורט הישראלי: שגיא מוקי זכה באליפות העולם בג'ודו

מנור סולומון, שחקן שחטאר דונייצק, כבש את שער הניצחון של קבוצתו בליגת האלופות
מנור סולומון, שחקן שחטאר דונייצק, כבש את שער הניצחון של קבוצתו בליגת האלופות | צילום: חדשות 13

עוד סיפר סולומון שקיבל הרבה מאוד תגובות חיוביות. "קיבלתי פרגון מכל מקום אפשרי, מחו"ל וברור שמהארץ. המון הודעות וטלפונים. כיף לראות שכולם מפרגנים, רוצים בטובתך ושמחים בשבילך", אמר.

ביחס לקבוצתו הקודמת, מכבי פתח תקווה, אמר סולומון: "אני מתגעגע אליהם, לרגעים בחדר ההלבשה. זה אחרת כשאתה לא מדבר את השפה", והוסיף: "אני בטוחה שהם יעלו ליגה השנה".