הילדה שגילמה את נטע ברזילי: "התרגשתי, מקווה לפגוש אותה"

מיתר חן, בת התשע וחצי מנהריה, שפתחה את אירועי האירוויזיון בקליפ ויראלי שבו שיחקה את הזמרת שזכתה בשנה שעברה, סיפרה בריאיון לחדשות 13: "מטורף, זה לא נתפס"

זמן צפייה: 01:41

מיתר חן, בת התשע וחצי מנהריה, ריגשה רבים ברחבי אירופה לאחר שפתחה את אירועי האירוויזיון בקליפ ויראלי שבו שיחקה את הזמרת הנערצת עליה נטע ברזילי, שזכתה בשנה שעברה באירוויזיון. הערב (רביעי) היא סיפרה בריאיון לחדשות 13 על תחושותיה. "מטורף, 300 מיליון צופים זה לא נתפס, הגשמת חלום".

"העלנו סרטון שבו התחפשתי לנטע בפורים, לקרנפית מהקליפ 'באסה סבבה'. הסוכנת שביט רביבו פנתה אלינו ואמרה שהתקבלתי להופיע בקליפ שפותח את האירוויזיון ואת ההופעה של נטע. התרגשתי ממש וזה היה מדהים, מדהים, מדהים", הסבירה מיתר הנרגשת. על נטע ברזילי אמרה מיתר כי "היא לא התקשרה ועדיין לא פגשתי אותה. אני ממש רוצה, אני אוהבת אותה מאוד ואני מקווה שזה בסוף יקרה".

מיתר חן בקליפ פתיחת האירוויזיון
מיתר חן בקליפ פתיחת האירוויזיון | צילום: באדיבות כאן וה-EBU

אחרי חצי הגמר הראשון אתמול שאותו צלחו 10 מדינות שעלו לגמר, מחר יתרחש חצי הגמר השני, ועשרות המלבישים, המאפרים והמעצבים כבר מתכוננים במרץ. היום, התקיימה גם החזרה החשאית של מדונה במתחם נפרד בה נכחו שמונה אנשים בלבד, ולמעריציה היא מבטיחה בטוויטר – תהיה הפתעה.

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-20190515-2231' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_gxujxi98' duration='311'']

הלילה תיערך החזרה הגנרלית לקראת חצי הגמר, ובמקביל בכפר האירוויזיון בפארק צ'ארלס קלור חוגגים כעת כ-30 אלף אנשים, לדברי עיריית תל-אביב. על הבמה הערב יופיעו שישה מתקלטים מרחבי אירופה.

הגמר הגדול מתקרב וכבר עכשיו יש מתמודד מוביל לזכייה, בפער גדול – דאנקן לורנסה שמייצג את הולנד. במקום השני נמצאת שוודיה, במקום השלישי אוסטרליה, וישראל – במקום ה-25.