"לא יודעת להוריד הילוך": מיכל הקטנה שבה לשגרה ועונה למבקרים

כוכבת הילדים הביאה השבוע לעולם את בתה החמישית - ונקלעה לסערה תקשורתית. רגע לפני החזרה להופעות, היא מספרת על התגובות הנזעמות שכבר התרגלה לקבל: "לא פגעתי באף אחד - כל אחת והקצב שלה"

זמן צפייה: 13:19

מיכל ויצמן, המוכרת יותר לכל מי שיש לו ילדים בבית כ"מיכל הקטנה", לא נחה לרגע: בתחילת השבוע נולדה בתה החמישית, אלי, ובתחילת שבוע הבא היא כבר חוזרת לשגרת חזרות לקראת הפרויקט הבא. היא מעידה על עצמה: "אני לא יודעת להוריד הילוך".

בחודש דצמבר האחרון נקלעה מיכל לסערה כשהצטלמה ביחד עם מיקי מוכתר, שותפתה לבמה, כמי שגזרה את שערה לתרומת שיער לילדים חולי סרטן. אלא ששעות לאחר מכן פרסם העיתונאי ערן סוויסה שלא היה ולא נברא: שיערן התחבא מתחת לסינר ולא נגזר אפילו. "אני הבנתי למה כועסים", היא מודה.

עוד בחדשות 13:

"לא רואה את עצמי ככוכבת גדולה": עדן אלנה מתכוננת לאירוויזיון

חידת עפרה חזה: המאבק על התדמית והסירוב לבצע את "שיר הפרחה"

"מחפשת לה בגדים זולים": הסטייליסטית שהפכה לחברתה של אשת רה"מ

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: חדשות 13

"היה לי מאוד קשה כי אנשים פגעו בי", הוסיפה. "אנשים ביום אחד בהיר מוחקים את כל מה שעשית בחיים, כאילו מחכים לנפח את הבלונים למסיבת הסיום שלך".

השבוע, פחות מיממה לאחר לידת אלי, יצאה לחגוג עם בן זוגה במסעדת יוקרה תל אביבית – וחטפה שוב את חיצי הביקורת. "אני אעשה מה שאני רוצה ומה שאני מרגישה", היא מצהירה. "אני לא פגעתי באף אחד. מי הגדיר מהי מציאות אמיתית? מי באמת מכתיב את הקצב? כל אחד מכתיב לעצמו את הקצב שלו, כל אחד עושה מה שטוב לו".