בין האימהות לחיי הזוהר: לירון ויצמן מתכוננת ל"אח הגדול"

מנחת תוכנית הריאליטי, שתפקדה במשך רוב העונה שעברה כשהיא בהיריון מתקדם, תשוב לעונה החדשה שתעלה השבוע, הפעם - כאם ל-2. על התקופה שאחרי הלידה סיפרה: "היה יותר מורכב משחשבתי שיהיה"

זמן צפייה: 12:29

ערימות של כביסה, חיתולים וכלים בכיור עברו מאז שלירון ויצמן כיכבה ברשימת הרווקות המבוקשות, ועד שהפכה לאמא עסוקה במקביל לניהול קריירה טלוויזיונית. אבל בעוד ארבעה ימים, עם פתיחת העונה החדשה של "האח הגדול", ויצמן שוב תהפוך בן לילה לפרזנטורית הכי נוצצת על המסך.

מי שכיכבה במשך שנים על תקן המגישה הזוהרת של גיא פינס, היא היום אמא במשרה מלאה, ולא מרגישה פער בין הדמות של שערי העיתונים למי שהיא באמת "גם עולם הזוהר לא כזה זוהר. מה שיוצא בסוף השער, הוא לא החוויה בצילומים. בסוף זה מאוד סיזיפי", הסבירה ויצמן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שבת חורפית: אתר החרמון נפתח למבקרים; הכינרת עלתה ב-16 ס"מ

"מזל שהוא בגד בי": שולה זקן על יחסיה עם אולמרט – שהפך יריב

תיבת הפנדורה שפתחה פרשת הארווי ויינסטין • מסכמים עשור

לירון ויצמן
לירון ויצמן | צילום: חדשות 13

אחרי טקס חניכה קצר אצל אופירה אסייג באתר הספורט one, ויצמן התקבלה להיות זו שלצידו של האיש והמותג, גיא פינס. כשהגיעה התשובה החיובית מהאח הגדול לא היו לה שום היסוס או התלבטות, אלא ששום דבר לא הכין אותה לדרמה הקטנה שליוותה אותה ממש לפני הגמר האחרון - שש שעות לאחר שידור התוכנית, היא כבר הייתה בדרכה לבית החולים כשהיא כורעת ללדת.

"מעולם לא החזקתי תינוקת עד שהחזקתי את הבת שלי - כל הדבר הזה היה מאוד חזק. אני לא אוהבת ילדים, אני אוהבת מאוד את הילדות שלי, אבל אני לא גננת", אמרה ויצמן. "לא הרגשתי טוב אחרי הלידה, עשיתי ניתוח קיסרי, חשבתי שאני אחזור לגמר, אבל הייתי מאושפזת שבועיים בבית חולים כשהילדה איתי, היה הרבה יותר מורכב ממה שחשבתי שיהיה".