לירן דנינו שנדבק בנגיף אותר בת"א בחשד שהפר בידוד: "אי הבנה"

המשטרה ביקשה לוודא כי הזמר מקפיד על ההנחיות, ואיתרה אותו בכתובת שונה מזו שרשומה ברשויות. נטען כי מדובר בהפרת בידוד, אך דנינו הכחיש: "הכתובת הרשומה - של הוריי; הדברים הוצאו מהקשרם"

זמן צפייה: 03:36

הזמר לירן דנינו שנדבק בקורונה ונשלח לבידוד אותר היום (רביעי) בדירה בתל אביב יחד עם בת זוגו טיילור מלכוב - על אף שכתובתו המופיעה ברשויות היא בפתח תקווה. בשל כך, עלה החשד כי הזמר הפר את הנחיות הבידוד. הזמר ובת זוגו הכחישו את הטענות והסבירו כי מתחילת הבידוד שהו יחד בדירה בתל אביב שבה גר בפועל דנינו, והקפידו לציית להנחיות: "אי הבנה - המומים איך הדברים הוצאו מהקשרם".

ממשרד "עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור" נמסר: "לירן דנינו היה בביתו מרגע שעזב את המלונית, הוא לא יצא ושמר על בידוד וההנחיות, המשטרה אכן הגיעה אתמול לבדוק שהוא אכן בביתו ואכן צילמה אותו במקום ואישרה שעמד בכל ההנחיות, לכן גם לא קיבל קנס או שום תלונה מצד המפקחים שהגיעו. הכתובת הרשומה ברשויות היא של ההורים של לירן ולכן היתיה אי הבנה, לירן וטיילור עושים את הבידוד יחד בביתו בתל אביב מרגע יציאתם מהמלונית".

עוד בחדשות 13:

תקופת הבידוד לנדבקים תקוצר: ההנחיות החדשות של משרד הבריאות

שיא במספר הנדבקים: 1,977 אנשים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה

נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר נאשם במרמה וכוונה להתחמק ממס

ההודעה שפרסמו לירן דנינו וטיילור מלכוב
ההודעה שפרסמו לירן דנינו וטיילור מלכוב | צילום: חדשות 13

בהודעה שפרסמו דנינו ומלכוב נכתב: "קמנו הבוקר לסערה גדולה ואנו המומים איך התקשורת מוציאה דברים מהקשרם. מהרגע שקיבלתי תשובה חיובית עזבנו את המלונית ונסענו לביתי בת"א לבידוד, אותו אנו עושים יחד. לא יצאנו מהבית בת"א ושמרנו על כל ההנחיות".

"אל ביתי הגיעו פקחים על מנת לבדוק כי אנו אכן שומרים על ההנחיות ונמצאים בבידוד. תחילה נסעו לבית משפחתי בפ"ת ולאחר מכן שהוסבר להם כי אנו נמצאים בביתי בת"א הם הגיעו לשם, בדקו וראו כי הכול תקין, אמרו שהכול בסדר והמשיכו לדרכם. לא הפרנו בידוד ואנו לוקחים מאוד ברצינות את ההנחיות".