אשרם חוגגת את הזכייה: "לא מאמינה שאני אלופה אולימפית"

המתעמלת הישראלית שזכתה במדליית הזהב בתחרות בטוקיו, מנסה לעכל את הישג השיא שלה שהביא גאווה רבה למדינה ולמשפחתה. "הטלפון שלי קורס מרוב הודעות תמיכה מרגשות"

זמן צפייה: 03:18

המתעמלת הישראלי לינוי אשרם סיפרה הערב (שבת) לחדשות 13 על רגעי האושר לאחר הידיעה כי זכתה במדליית הזהב בתחרויות: "עדיין לא עולה לי בראש שאני אלופה אולימפית, אני בשיא ההתרגשות ולא קולטת".

לדברי אשרם, במהלך התחרות היא הייתה מפוקסם על המטרה - מדליית הזהב. "כשאני על המשטח אני בנאדם אחר, מוציאה את כל הפייטריות החוצה". עוד אמרה אשרם כי "במהלך התחרות לא חשבתי על כלום - לא על הציונים שלי או של האחרות, התמקדתי בלעשות את התרגילים שלי הכי טוב שאפשר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר במערכת הבריאות: "לא בונים על ההגבלות, אלא על ההתחסנות"

שיא חדש בגל הרביעי: 3,818 נדבקים חדשים, 221 חולים במצב קשה

בני ברק: תינוק בן שנתיים מת לאחר שפונה במצב אנוש לביה"ח

לינוי אשרם, ראיון
לינוי אשרם

אשרם ביקשה להעביר מסר מחזק לילדים ולילדות שצפו בריאיון מהארץ: "אני מגיל 6 וחצי מתעסקת בספורט ועובדת קשה כדי להצליח. אל תוותרו אף פעם, תרימו את עצמכם תמיד קדימה, אתם מסוגלים לכל דבר אם תאמינו בעצמכם".

[brightcove_iframe video_id='programs-shabbat-edition-articles-part-0708212036' autoplay='0' credit='' desc='הוריה של לינוי אשרם בריאיון' poster='' kid='1_uo9eszte' duration='446']

הוריה של לינוי, חדווה ואורן, סיפרו גם על השיחה הראשונה עם בתם. "התחלנו את השיחה בבכי ולא יצאו המילים. אמרנו לה שאנחנו גאים בה ומעריצים אותה על הדרך שעברה". עוד סיפרו הזוג שנאלץ לראות את התחרויות מביתם בראשון לציון: "האמנו בה כל הדרך, אמרנו לה לעשות את המיטב שלה ושנתמוך בה כל הזמן".

נוגסת בזהב. לינוי אשרם
נוגסת בזהב. לינוי אשרם | צילום: צילום: רויטרס

ההורים סיפרו על החלק המלחיץ של התחרויות, כאשר לינוי הפילה את הסרט באמצע התרגיל: "סיטואציה לא פשוטה, התעצבנו מאוד אבל היינו חייבים לאסוף את עצמנו כדי להמשיך הלאה את התרגיל והתחרות". לטענת ההורים, לינוי לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה ולצאת לחופשה. "היא לא בנאדם שלוקח חופשים, החופש היחידי שיהיה כנראה זה הבידוד שהיא תצטרך לעשות בחזרתה לארץ".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-0708212028' autoplay='0' credit='' desc='הנשיא הרצוג מברך את אשרם' poster='' kid='1_95m01gn9' duration='115']

הנשיא יצחק הרצוג שוחח בהתרגשות עם אשרם ואמר לה כי "ראינו את הדמעות שלך זולגות וגם שלנו זלגו, גאים בך כל כך שהבאת לנו כבוד אדיר שכזה, עם ישראל חי". בנוסף, הרצוג ביקש מאשרם בקשה אישית. "כשאת מגיעה לארץ, תלמדי אותי איך את מצליחה לעשות את התרגילים שלך, לזרוק ולתפוס הכול בזמן".

נפתלי בנט בשיחה עם לינוי אשרם
נפתלי בנט בשיחה עם לינוי אשרם | צילום: דוברות רה''מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח גם הוא עם האלופה האולימפית ובירך אותה על זכייתה. "תודה לך וונדר וומן, העם גאה בך על השמחה שנתת לו". עוד הוסיף ראש הממשלה ואמר כי "אני יודע גם איזו דרך עברת, כמה עליות ומורדות. הרבה ילדים בארץ מסתכלים עלייך ורואים בך דוגמא למאמץ ועבודה קשה".