"לא פליטה – כוכבת": ליהיא גרינר כבר לא חולמת על "הבימה"

לקראת גמר "הישרדות" שיתקיים בשבוע הבא, משתתפת התוכנית סיפרה על סוד הקסם שלה ("זה הציפרלקס") - ומה היא חושבת על המבקרים: "לא אכפת לי אם אני 'שיק או שוק' - העיקר שאני שם"

זמן צפייה: 13:49

אחרי שהוסיפה לקורות החיים שלה השתתפות בשתי תוכניות ריאליטי ("האח הגדול" ב-2010 ו-"הישרדות" שגמר עונתה הנוכחית יתקיים בשבת הבאה), אין דבר שהוא פרטי מדי עבור ליהיא גרינר. פליטת הריאליטי פותחת את לבה מול המצלמות, על המוות של אחיה, על ההפלה שעברה וגם על הכדורים הפסיכיאטריים.

"אולי זה ה'ציפרלקס'", היא אומרת כשנשאלת על דמותה הצעקנית. "אם לא הייתי לוקחת 'ציפרלקס', לא יודעת איפה הייתי. אחותי מאוד עצבנית על זה, וכל הזמן אומרת לי להפסיק לדבר על ה'ציפרלקס', אבל אלה החיים שלי!"

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר מדברת על הכול

גרינר מספרת שבתחילת הדרך שכרה סוכנת, שהזהירה אותה שהשתתפות תכופה בהשקות ואירועים תפגע בסיכוייה לעשות את המעבר מהמסך הקטן אל הבמה: "אני לא הקשבתי. לא מוציאים אותי מהעולם הזה, ואם זאת התעשייה – אז אני זורמת עם המצב", סיפרה. "לא איכפת לי שגם הלוויה שלי תהיה ריאליטי, החלום שלי זה משחק, תיאטרון, פסטיגל, אבל לא מוציאים אותי מהריאליטי, ואם זאת התעשייה – אני זורמת עם זה".

בשבוע הבא, כאמור, יתקיים גמר "הישרדות" וליהיא מבצעת התאמות אחרונות לשמלה שתלבש בערב החגיגי. "אני – לא איכפת לי אם אני 'שוק' או 'שיק', כל עוד אני שם", היא חולקת את משנתה האופטימית. "אז אם פותחים את ה'שיק או שוק' ורואים שם תמונה שלי, שאומרת 'שוק', אני אומרת 'שמו אותי בעיתון!'. יש הרבה אחרים שהם 'שוק' או 'שיק' שלא שמים בכלל".