השופטת שהוציאה כרטיס צהוב לקאקה בשביל סלפי: "הוא היה המום"

לילך אסולין, ששפטה ב"משחק השלום" בין ותיקי נבחרת ישראל לוותיקי נבחרת ברזיל, סיפרה ל"החדשות" עם יעקב אילון על המפגש עם אגדת הכדורגל: "חיפשתי סיבה לעצור את המשחק אז שרקתי לו"

זמן צפייה: 03:36

"משחק השלום" בין ותיקי נבחרת ברזיל לוותיקי נבחרת ישראל שנערך אתמול (שלישי) באצטדיון סמי עופר בחיפה ניפק הרבה רגעי נוסטלגיה. אך אחד הרגעים הכי זכורים ממנו היה הרגע בו שופטת המשחק לילך אסולין שלפה כרטיס צהוב לקאקה הברזילאי על מנת להצטלם איתו סלפי. אסולין סיפרה לתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון על המפגש עם אגדת הכדורגל.

אסולין ניסתה למצוא הזדמנות במהלך המשחק להצטלם עם שחקן מילאן לשעבר, שפרש ממשחק מקצועי לפני כשנתיים. משלא הצליחה להשיג הזדמנות לסלפי, בהיותה שופטת רביעית במחצית הראשונה, מצאה את התזמון המתאים במחצית השנייה. "החלטתי שאני שורקת כדי למצוא סיבה לעצור את המשחק, הוצאתי לו כרטיס צהוב ועשיתי איתו סלפי", סיפרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"הזדמנות חד פעמית": בישראל מתרגשים לקראת הגעת מסי ארצה

מאז פתיחת הנתיבים המיוחדים: עלייה בדרישה לנסיעות שיתופיות

בשורה לנהגים: מחיר הדלק ירד ב-6 אגורות

השופטת לילך אסולין שצילמה סלפי במהלך משחק עם שחקן הכדורגל קאקא
השופטת לילך אסולין שצילמה סלפי במהלך משחק עם שחקן הכדורגל קאקא | צילום: חדשות 13

אסולין העידה כי הברזילאי תחילה "החוויר ולא הבין מה אני רוצה ממנו, הוא היה המום. לאחר מכן, הוא הבין שאני רוצה להצטלם איתו והוא אמר שנעים להכיר אותו". השופטת שגנבה את ההצגה נהייתה גם ויראלית בעולם, אמרה כי היא מאמינה שעזרה לפרסם את המשחק: "עזרתי להרים את השואו הזה לקצת יותר ממה שציפו".

לבסוף, אסולין התייחסה לסוגיית השופטות בכדורגל הישראלי: "אני מקווה שהן תמשכנה ותצלחנה. איגוד שופטי הכדורגל מאוד פתוח לנושא הזה של נשים בכדורגל בכלל ובשיפוט בפרט". עם זאת, לגבי הקללות נגד שופטים במגרשים, אסולין סיפרה שהיא פחות אופטימית: "תמיד נספוג קללות ויותר משופטים גברים. אני חיה את זה".