למרות שער אדיר של זהבי: ישראל הפסידה 3:1 באוסטריה

הנבחרת התארחה באוסטריה ונלחמה על הסיכוי האחרון להפעיל ליורו. זהבי העלה ליתרון עם פצצה לחיבורים, האוסטרים איזנו לפני המחצית וגמרו את הסיפור במחצית השניה. ישראל מדורגת חמישית בבית

נבחרת אוסטריה מול נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל
נבחרת אוסטריה מול נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל | צילום: רויטרס

נבחרת ישראל בכדורגל פגשה היום (חמישי) את נבחרת אוסטריה במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל למשחק על כל הקופה. ניצחון על אוסטריה היה עשוי לפתוח את הבית, בעוד הפסד סוגר כמעט סופית את הסיכויים של הנבחרת לטורניר.

מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, החליט להשאיר את החלוץ המצטיין מהליגה האוסטרית, שון וייסמן על הספסל ולפתוח עם מואנס דאבור בהתקפה. לאחר 34 דקות נטולות אירועים, ישראל הייתה הראשונה לעלות ליתרון מרגליו של ערן זהבי שעם השתחררות נפלאה, בעט בעיטה נדירה ישר לחיבורים. זהבי עם שערו העשירי בטורניר, מוביל את טבלת הכיבושים.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"תחושה מטורפת": סולומון משחזר את שער הניצחון בליגת האלופות

לינוי אשרם ושגיא מוקי בריאיון משותף: "עם הפנים לטוקיו"

הישג היסטורי: נבחרת ישראל בבייסבול העפילה למשחקים האולימפיים

נבחרת אוסטריה מול נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל
נבחרת אוסטריה מול נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל | צילום: רויטרס

היתרון של ישראל לא החזיק זמן רב מעמד ובסיום המחצית הראשונה מרקו ארנאוטוביץ' מסר מסירה מדויקת אל ולנטינו לזארו וחלוצה של אינטר האיטלקית איזן את התוצאה ל-1:1. בפתיחת המחצית השניה האוסטרים המשיכו את הלחץ ולבסוף השלימו את המהפך ועלו ליתרון משער של הבלם.

בדקה ה-80 ניסיון נוסף של זהבי הצליח לסחוט עצירה מהשוער האוסטרי. אך לבסוף, בדקה ה-89 אוסטריה הגדילה את היתרון משער של מרסל סביצר וגמרה כמעט סופית את דרכה של ישראל במוקדמות היורו. כרגע ישראל ממוקמת במקום החמישי בטבלה של ביתה עם 8 נקודות.