"לא רואה את עצמי ככוכבת גדולה": עדן אלנה מתכוננת לאירוויזיון

בעוד כחודשיים - אם לא ישתנו התוכניות בשל הקורונה - אלנה תעלה על הבמה ברוטרדם, ותנסה לכבוש את לבבות האירופים עם השיר שכתבו עידן רייכל ודורון מדלי; רייכל: "עדן מייצגת את ישראל היפה"

זמן צפייה: 03:01

אומנם כבר יותר משנתיים שהיא מוכרת בקרב הציבור הישראלי, ואפילו שבעוד כחודשיים היא תעלה על הבמה הגדולה בעולם כאשר תייצג את המדינה בתחרות האירוויזיון בהולנד, הזמרת עדן אלנה מודה: "אני לא רואה את עצמי בתור כוכבת גדולה". היא ניצחה את ה"אקס פקטור", זכתה ב"כוכב הבא" ובימים אלה היא בעיצומן של ההכנות לרוטרדם, ובכל זאת - היא "לא יודעת איך להתמודד עם הכוכבות. זה כל כך מוזר כי כולנו בני אדם".

אמש (שלישי) התקיים קדם האירוויזיון, והשיר הנבחר "feker libi" ינסה לשחזר את ההצלחה של "הללויה", "אבניבי", "דיוה" ו"טוי", ולהחזיר את התחרות לארץ. "פקר ליבי זה אהוב ליבי באמהרית", הסבירה עדן בריאיון לאמנון לוי. "דורון מדלי ועידן רייכל, שכתבו והלחינו את השיר, ראו הכוכב הבא והחליטו לכתוב שיר אהבה ליהונתן בן זוגי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שבים ממדינות אירופה ייכנסו לבידוד; כנסים המוניים ייאסרו

בצל קידום חוק שימנע ממנו הרכבת ממשלה: רה"מ כינס את ראשי הגוש

בשל הנגיף: סעודיה אוסרת עלייה למכה; איטליה צפויה לסגור בתי"ס

[brightcove_iframe video_id='programs-yaakov-eilon-articles-part-0403201719' autoplay='0' credit='' desc='עידן רייכל בריאיון לחדשות 13' kid='1_fjgi8o6b' duration='245'']

ואכן, בשיחה עם אלי ראכלין, סיפר רייכל כיצד הוא ומדלי, שחברים כבר יותר משני עשורים, החליטו לנסות את מזלם ולכתוב שיר עבור אלנה. "דורון הוא שועל שמכיר לעומק את האירוויזיון, הוא מקצוען אמיתי, והיתרון שיש לו על הרבה מתמודדים זה שיש לו לב גדול ויש לו רגש מאוד יפה בכתיבה". מדלי, כידוע, חתום על השיר "טוי" ועל להיטים רבים, כך שהוא כבר מכיר את הנוסחה לשיר מנצח.

"האירוויזיון זו המסיבה הכי טובה בעיר", הוסיף רייכל, שכזכור כבר הופיע על הבמה הגדולה בתל אביב יחד עם הפרויקט. "feker libi" משלב מילים בעברית, ערבית, אנגלית - ואפילו אמהרית. "עדן מדהימה, אני חושב שהיא מייצגת את ישראל היפה של 2020". לדבריו, אלנה היא "בחורה ווינרית, שכשהיא עולה לבמה היא מאוד חדורת מטרה. היא עובדה קשה והכול בנועם - ואני חושב שיש בזה משהו מאוד יפה. היא זוכרת מאיפה היא באה ומביאה את זה קדימה עם הרבה כבוד ויופי".

הנציגה לאירוויזיון עדן אלנה, דורון מדלי ועידן רייכל
הנציגה לאירוויזיון עדן אלנה, דורון מדלי ועידן רייכל | צילום: רפי דלויה

ולמרות הביקורות הטובות - עדן הבהירה כי העבודה על השיר עדיין לא תמה. "אני לא מאמינה שמשהו יכול להיות מושלם אלא אנחנו צריכים לשאוף לשלמות. לכן, נמשיך לעבוד עליו קשה - נעשה עבודה הרבה יותר טובה ממה שהיה בקדם".

עידן רייכל בריאיון לאלי ראכלין
עידן רייכל בריאיון לאלי ראכלין | צילום: חדשות 13
הביצוע של עדן אלנה לשיר הנבחר לאירוויזיון 2020
הביצוע של עדן אלנה לשיר הנבחר לאירוויזיון 2020 | צילום: באדיבות תאגיד כאן 11