כ-20 שנה אחרי הפירוק: להקת חמסה מתאחדת עם שיר חדש

הגעגוע העז לשאגות ההמונים חיבר את הצעירות שהחלו להופיע בתחילת שנות ה-2000, והחליטו שהפעם הן רוצות לעשות את זה נכון. אז אחרי אודישנים למציאת צלע חמישית, הן יוצאות עם להיט נוסף

זמן צפייה: 12:00

כמעט 20 שנה לאחר שהתפרקה שבה לחיינו להקת הבנות האחרונה שזכתה בישראל להצלחה - להקת "חמסה". הצעירות החלו להופיע אי שם בתחילת שנות ה-2,000. לאחר שמונה ילדים משותפים, נישואין, גירושין ושלל הסבות קריירה, הצליחו ארבע מתוך חמש החברות המקוריות לשים כמעט את כל האגו בצד. לכן, כדי למצוא את הצלע החמישית, נערכו אודישנים ל-30 מתמודדות.

"היתרון שלהן זה שאם אנחנו עושים קאמבק ויהיה שיר טוב שייתפס, אז הן יודעות להופיע. הן כבר מקצועניות, יש להן להיט שהוא להיט מדינה", טען סוכן האומנים, רוברטו בן שושן. "בסיבוב הראשון היה להן עוד פוטנציאל, הן פוצצו את זה מהר מדי. זו הייתה להקה שהייתה צריכה להופיע בכל יום פעמיים. הן הפסידו לדעתי עשרות מיליוני שקלים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

למרות ההסכמות – ביטול סגר הסופ"ש לא עולה להצבעה בממשלה

נקבע מותה של צעירה שלקתה במכת חום כשטיילה בוואדי קלט

האלימות המסוכנת ברשת עברה לרחוב: מישהו חייב לעצור אותה • טור

להקת חמסה
להקת חמסה | צילום: חדשות 13

הגעגוע העז לשאגות ההמונים בשילוב הרצון לעשות את זה טוב יותר, חיברו אותן מחדש. "התפרקנו בגלל הנעורים, אנחנו לא ידענו להכיל את הדבר הזה. לצעירות יש את היתרונות שכולנו מכירים, אבל גם חסרונות של חוסר בשלות", הסבירה פזית הרמן, אחת מחברות הלהקה.

ההתלבטות לבחור זמרת חדשה הייתה מורכבת וקשה, אבל פחות מיממה אחרי שהודיעו לסיוון גיל גנון שהיא התקבלה, התייצבו כבר חמש הבנות בהרכב מלא לצילומי הקליפ - למה שיהפוך בתקווה ללהיט החדש. את ההצלחה המטאורית של אז יהיה כנראה קשה לשחזר, אך לבנות של "חמסה 2020" חשובה כיום לא פחות גם ההנאה מהדרך, לפחות עד האיחוד הבא. לדברי אסתר קסטרו, אחת מחברות הלהקה, "התוצאה הכי טובה של האיחוד היא שיהיה לנו איזה להיט טוב ברדיו".