"הטוקבקים החליפו את הסטיקרים": המופע החדש של הדג נחש

הלהקה, שכבר יותר מעשרים שנה שרה על הבעיות בחברה הישראלית, תערוך בשבוע הבא מופע ענק לציון 15 שנה ל"שירת הסטיקר". באירוע יהיו 12 אמנים אורחים, והוזמנו 21 עמותות וארגונים לשינוי חברתי

זמן צפייה: 02:52

חברי להקת הדג נחש כבר יותר מעשרים שנה לא מתייאשים וממשיכים לדבר ולשיר על הבעיות בחברה הישראלית. אחרי שהוציאה מחדש את "שירת הסטיקר", בן ה-15 שנה, הלהקה מתכוננת למופע ענק ב"לייב פארק ראשון לציון" שייערך ביום חמישי הבא, ובו הם יארחו 12 אמנים – בין היתר את דני סנדרסון, דקלון ואת דלקה.

"התחלנו לארגן את המופע לפני הבחירות הקודמות", אמר שאנן סטריט, סולן הלקה. "אני ממש מקווה שלפוליטיקאים יהיה נורא כיף במערכת הבחירות הזו, כי רק להם יהיה כיף". גיא מר הוסיף: "כולם סובלים, יש פה משהו מאחד".

חברי להקת ''הדג נחש''
חברי להקת ''הדג נחש'' | צילום: חדשות 13

לטענתו של מר, "הטוקבקים החליפו את הסטיקרים". שלומי אלון הסקפוסוניסט המשיך: "מה שבטוח שהטוקבקים הרבה יותר אכזריים מהסטיקרים. בלי צל של ספק". סטריט הוסיף כי "גם מי שכותב את כל הדברים האלה נהיה יותר ויותר מגעיל, אבל גם מהצד החוטף – פחות ופחות אכפת לו".

חברי הלהקה לא רק שרים לשינוי, אלא משתמשים בבמה כדי לקדם עמותות שעושות שינוי. "חוגגים לא רק 12 אומנים אורחים על הבמה, אלא גם עם 21 עמותות וארגונים לשינוי חברתי. אנחנו יודעים להתגאות בזה שאנחנו 'סטרט-אפ ניישן' ואנחנו צריכים גם להתגאות בזה שאנחנו 'עמותה ניישן'. איפה שלא מסתכלים יש איזו עמותה".

חברי להקת ''הדג נחש''
חברי להקת ''הדג נחש'' | צילום: חדשות 13