"הפוליטיקאים הגיעו לשלב של טרלול": גב האומה חוגגת עשור

מערכת בחירות שלישית יכולה לצער חלקים בציבור, אולם יש מי שעבורו מדובר בעוד הזדמנות להצחיק. ליאור שליין ושאר חברי הפאנל מחממים מנועים לקראת עונה חדשה, ומחכים לגנץ ולפיד שיבואו להתארח

זמן צפייה: 03:15

מערכת בחירות שלישית ברצף - יש מי שבשבילם זו דווקא עוד הזדמנות להצחיק וגם לעשות סאטירה על הפוליטיקאים. ליאור שליין וגב האומה חוגגים 10 שנים על המסך, ועוברים לשדר פעמיים בשבוע.

"כאזרח שגר במדינה - זה מאוד מבאס מה שקורה", אמר שליין, עורך ומגיש התוכנית, ובאותה נשימה הודה כי "כאן אנחנו מוציאים את כל ה'סחלה' שמצטבר אצלנו ונוקמים בהם".

וגם כשמדובר בפעם השלישית בתוך שנה - אפשר לסמוך על הפוליטיקאים שיספקו את הסחורה. "הם הגיעו לשלב של טרלול", טען שליין, "הם נותנים לנו אתגר לחדד את הדעה שלנו ולמצוא מה להגיד - שהיה מעניין לצופים בבית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו בנאום הניצחון: גברנו על מפיצי הפייק סקרים והפייק ניוז

כמה קלוריות מתחבאות במנות הבריאות שכולנו אוכלים?

עשור לחיסול מבחוח בדובאי: האם ההישג המבצעי היה שווה את הנזק?

ליאור שליין
ליאור שליין | צילום: חדשות 13

אז איך מתכוננים לבחירות שלישיות? לפי אורנה בנאי, היא עדיין מתלבטת אם "לשים שק על הראש או לבוא בעירום. באמת", הוסיפה, "רק האאוטפיט מעניין אותי". הדבר הכי קשה בפעם השלישית, הם מודים, זה לא למחזר בדיחות ישנות. "אני בונה על חוסר זיכרון קולקטיבי", הסביר עידו רוזנבלום.

לא מעט קרה סביב שולחן הפאנל בעשר השנים האחרונות. משה יעלון, נשיא המדינה ראובן ריבלין ואפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו התארחו בתוכנית. ומי לא? "הדמוקרטים הגדולים שבאים להגן על התקשורת - לא יאיר לפיד, לא בני גנץ וגם לא אביגדור ליברמן", סיפר שליין. "אני חושב שעדיף לדבר גם עם חיוך, כי אז האוזם נפתחת ואתה יותר פתוח להקשיב למה שאמרו לך".