"הילדים פשוט בוכים": בעקבות עומס גולשים - אתר הפסטיגל קרס

המופע הגדול בהשתתפות נועה קירל, אליאנה תדהר, הראל סקעת ועוד רבים, שוחרר לצפייה באתר הרשמי בשעות הצהריים, אולם מרוב צופים - קרס. לאחר מספר שעות מסרה ההפקה כי התקלה טופלה

זמן צפייה: 01:56

אתר my פסטיגל קרס הערב (חמישי), זאת בעקבות עומס גולשים שנוצר לאחר שרבים התחברו על מנת לצפות במופע הגדול - ששוחרר לצפייה בשעות הצהריים. מספר שעות לאחר שהחלו התקלות, הפקת הפסטיגל מסרה לגולשים: "נפתרה התקלה! היכנסו לצפייה מלאה וישירה במופע. כל מי שרכש קוד יוכל לצפות במופע מתחילתו ובמלואו. מתנצלים על העיכוב, צפייה מהנה!".

"באסה", סיפרה אחת הצופות, "זה לא עובד. אנחנו מנסים כל הזמן - ואפילו אבא שלי מנסה להיכנס לאתר מהסלון, אבל זה לא עובד". גם בחשבון הפייסבוק של הפסטיגל הגיעו תלונות רבות מגולשים שדיווחו על התקלה. "הבנות הזמינו חברות, חיכו למופע חודש - וזה לא נותן להן להיכנס", כתבה אחת, "ממש אכזבה", הוסיפה אחרת, "הילדים פשוט בוכים!".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התקדמות במגעים למניעת בחירות; גורם בכחול לבן: "תהיה רוטציה"

פרופ' אש: "חנויות הרחוב והקניונים ייסגרו – לא יהיה מנוס"

זינוק בתחלואה בחברה החרדית: אחד מכל 9 נבדקים – חיובי לקורונה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-culture-entertainment-part-2012171902' autoplay='0' credit='' desc='אליאנה תדהר ' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1608224679/556ita_nccpnq.png' kid='1_o0o0y0el' kid='1_o0o0y0el' duration='14'']

משפחות רבות דיווחו כי לא ניתן לצפות במופע, ולמרות שהפסטיגל אמר להיות זמין לצפייה במשך כשבוע, מטרתם של המפיקים הייתה שכל הילדים ייכנסו לצפות בו באותו הזמן. בחודשים האחרונים ההפקה סיפרה כי השקיעה רבות בפלטפורמה אינטרנטית שלא תקרוס למרות העומס גולשים.

בינתיים, השחקנית אליאנה תדהר - שיאנית הפסטיגל שלוקחת חלק במופע בפעם העשירית ברציפות, העלתה סטורי שבו ביקשה להרגיע את הצופים המאוכזבים. "אנחנו יודעים שחלקכם לא מצליחים להיכנס עקב עומס מטורף", אמרה תדהר, "אבל אנחנו עובדים במרץ כדי לאפשר לכולכם לראות את המופע כמה שיותר מהר. אל תדאגו", הבטיחה, "יהיה בסדר".

מלכות הילדים המיתולוגיות חוזרות לפסטיגל
מלכות הילדים המיתולוגיות חוזרות לפסטיגל | צילום: צילום מסך

השנה חוגג הפסטיגל 40 שנה, אולם בגלל הקורונה - במקום רצף מופעים בחנוכה, החליטו המפיקים להעביר את המופע למתכונת מקוונת. באירוע לוקחים חלק כוכבי פסטיגל מכל הזמנים, כמו טל מוסרי, מיכל ינאי, ציפי שביט ועודד מנשה, וכן זמרים כמו נועה קירל, הראל סקעת, שירי מיימון ואחרים.