השאיר מאחוריו את מדורי הפלילים: החיים החדשים של פליקס חלפון

שחקן הכדורגל הסתבך לא מעט עם עולם הפשע - מהרשעתו בהברחת סמים ועד פציעתו באירוע ירי ב-2009. כיום הוא מאמן קבוצת ילדים בבת ים, ומספר: "זה שעדיין מאמינים בי – זה שווה לי עולם"

זמן צפייה: 11:02

לאורך שנים שמו של שחקן הכדורגל, פליקס חלפון, לא ירד מכותרות מדורי הפליליים. הוא הורשע בהברחת סמים ובזיוף צ'קים, נעצר ללילה אחד בחשד לתקיפת צעירה – וב-2009 נורה ברגלו מחוץ למועדון לילה בתל אביב. כיום, חלפון בן 47, נשוי בשנית והפך לאחרונה לאבא בפעם השלישית.

את שתי בנותיו הגדולות, שהיו עוד בגן כשהתחיל לרצות עונש מאסר של ארבע שנים וחצי, ניסה להרחיק כמה שיותר מהצרות שאליהן נקלע. "סיפרתי להן שאבא פה כי הוא בעונש, הוא עשה משהו שאסור: חבר הביא תרופות, ואבא ידע ולא מנע את זה", הוא נזכר. "לשמחתי, הן היו קטנות, והיה זמן לתקן. הן זוכרות את ימי ההולדת שלהן, הייתי מגיע לכיתה כל שנה עם עוגה ובלונים".

עוד בחדשות 13:

האיש שהחזיר את הצהובים לתלם: המאמן היווני על הצלחת מכבי ת"א

סנסציה בגביע המדינה: מכבי ת"א הודחה על ידי אום אל-פחם

חגיגה בבלומפילד: מסי וסוארס הגיעו לישראל – ולא אכזבו

שחקן הכדורגל פליקס חלפון
שחקן הכדורגל פליקס חלפון | צילום: חדשות 13

חלפון ריצה שלוש שנות מאסר – אחריהן שוחרר על התנהגות טובה. "כשיצאתי מבית הסוהר, הדרך שלי לתקן הייתה מלאה מהמורות קשות", סיפר. "דלתות נסגרו לי בפנים, אנשים אכזבו אותי, חיפשתי שייתנו לי יד והם קיפלו אותה בדיוק כשהושטתי לבקש עזרה. זה הרג אותי, זה כאילו אתה נמצא בבור בטון, נכנס לביוב ומושיט יד – והבן-אדם מתעלם ממך ועוזב".

כיום מאמן חלפון את קבוצת ילדי מכבי עירוני בת ים, והצליח בזכות שמו בלבד למשוך מספר שיא של ילדים. נראה שבמשחקים, חלפון עצמו נרגש יותר מהילדים או הוריהם הגאים. "לא כל הורה היה רוצה להביא את הילד שלו אז, עם הכתם שהיה לי. אחרי מה שקרה לי, למחוק הכול ועדיין מאמינים בי? זה שווה לי עולם".