בני פרץ שילם לנערות - ושמו נמחק מפרשת "משחקי חברה"

לאחר שאייל גולן נחשד בניצול מיני של מעריצות קטינות, נודע ששמו של מנהלו נקשר גם כן בפרשה - והוא נתבע בהליך אזרחי. לחדשות 13 נודע כי פרץ התחייב לשלם מאות אלפי שקלים כדי לנקות את שמו

זמן צפייה: 07:16

כשהתפוצצה פרשת "משחקי חברה" ובמרכזה החשד לניצול מיני של מעריצות קטינות, מי שיצא להגנתו של אייל גולן היה בני פרץ - מנהלו דאז. לאחר שקרא למתלוננות "שקרניות" מעל כל במה אפשרית, ואחרי שפורסם שהוא עצמו נחקר כחשוד בניצול מיני של מעריצה, כעת מתברר כי לאחרונה נמחק שמו של פרץ ושל קרוב משפחתו מהתביעה שהגישו המעריצות.

כזכור, חקירת המשטרה נגד השניים נסגרה, אבל העדות בתיק בחרו בהליך אזרחי ותבעו מגולן ופרץ פיצוי כספי. אולם, לחדשות 13 נודע כי שמם של פרץ וקרוב משפחתו, כאמור, נמחקו מכתב התביעה, בעקבות הסכם חשאי עליו חתמו הצדדים, שבמסגרתו השניים ישלמו לשתיים מהתובעות מאות אלפי שקלים. כעת כשפרץ כבר לא חלק מהתביעה, הוא ניצב לצד התובעות - ונגד גולן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקיצות הדדיות והחלפת האשמות: העימות האחרון בין טראמפ לביידן

דיווח: חמאס מפעיל יחידת סייבר סודית בטורקיה – המוכוונת מעזה

2 רקטות נורו לעבר עוטף עזה – צה"ל תקף ברצועה

בני פרץ ואייל גולן
בני פרץ ואייל גולן | צילום: דפי הפייסבוק: Eyal Golan-the one and only, אייל גולן העמוד הרשמי

נזכיר כי בעבר פרץ וגולן היו הרבה מעבר למנהל וזמר. פרץ היה שותפו העסקי בחברת "ליאם הפקות", שבה החתימו זמרים אלמונים שהפכו לימים לכוכבי ענק, מאיתי לוי דרך נסרין ועד לואיי עלי.  השניים היו גם בעיקר חברים טובים - ואז הגיע הסכסוך הגדול שהוביל אותם לפרידה צורמת ומתוקשרת.

הם הצטיידו בעורכי דין והחלו להאשים איש את רעהו בגניבה של עשרות מיליוני שקלים. בימים אלה מתנהלת בוררות בעניינם בפני שופט בית המשפט העליון בדימוס יורם דנציגר. הבוררות הזאת לא ממש מצליחה ליישב את ההדורים בין השניים, שממשיכים להטיל בוץ אחד בשני, כך שכפי שזה נראה כרגע - הקרב הזה עוד רחוק מסיום.