לאחר שידור התחקיר: הסערה סביב אייל גולן מסרבת לרדת מהכותרות

פרשת "משחקי חברה" שעלתה לראשונה לשיח הציבורי ב-2013, התעוררה מחדש עם הקרנת הסרט ברשת 13. ח"כ לשעבר בוקר, שהעניקה לגולן את פרס יקיר הזמר העברי: "ייתכן שהיום הייתי שוקלת אחרת"

זמן צפייה: 16:04

הסערה סביב פרשת אייל גולן וקשריו לכאורה עם קטינות, המכונה גם פרשת "משחקי חברה", מסרבת לרדת מהכותרות. השבוע עלתה שוב לסדר היום הציבורי הפרשה שפורסמה לראשונה ב-2013, בעקבות סרטם של אורלי וגיא ששודר בנושא ברשת 13.

עוד בטרם השידור, ביקש גולן מבית המשפט לאסור את הקרנת הסרט, אך זו נדחתה. כעת הודיע גולן כי הוא תובע את שני העיתונאים בסכום של שבעה מיליון שקלים – הם מצידם אמרו כי מתלוננות נוספות פנו אליהם מאז השידור.

עוד בחדשות 13:

בעקבות התחקיר על פרשת אייל גולן: קריאות לפתיחת החקירה מחדש

פרשת אייל גולן - הסרט המלא

שני תושבי ראשון לציון נעצרו בחשד לאונס נערה בת 15

אייל גולן
אייל גולן | צילום: אלוני מור

שידור הסרט הצליח לשנות את דעתה של חברת הכנסת לשעבר, נאווה בוקר, שנקלעה לפני כמה חודשים לעין הסערה כשבחרה להעניק לגולן את פרס יקיר הזמר העברי, על אף התלונות והמחאה שפרצה בנושא. בוקר הסבירה אז כי היא לא מעניקה את הפרס על מוסריותו של גולן, אך השבוע אמרה בריאיון ל"שרון ורני" כי "ייתכן שהיום הייתי שוקלת את זה אחרת".

לא כולם מזדעזעים מההתנהגות של גולן ואביו, כפי שמצטיירת מהסרט. הזמר ליאור פרחי, לו היכרות אישית עם גולן, סיפר כי גם הוא ביקש בעברו ממעריצות "לפנק" חברים שלו. "אם אני מסתכל על העבר הרחוק, אני חושב שכן", אמר אך סירב לפרט: "אבל בואו לא ניכנס לרזולוציות".