אחרי ה-NBA: גם היורוליג עצרה את המשחקים בשל התפרצות הקורונה

משחקה של מכבי תל אביב נגד באסקוניה בוטל • ספרד השהתה את כל משחקי הלה ליגה • שני שחקני יובנטוס נדבקו • תיאטרון הבימה נסגר עד סוף אפריל • גם טום הנקס וזוגתו נדבקו

זמן צפייה: 00:29

הקורונה - משבר עולמי: ליגת היורוליג הודיעה היום (חמישי) כי היא עוצרת את המשחקים בשל התפרצות הקורונה. בשל כך, משחקה של מכבי תל אביב נגד באסקוניה, שאמור היה להיערך הערב, בוטל. זאת, בשל התפשטות הקורונה.

במקביל, ספרד השהתה את כל משחקי הלה ליגה. נוסף על כך, על פי דיווחים בספרד, שחקן ריאל מדריד בכדורסל נדבק בנגיף, והמועדון החליט לשלוח הביתה את כל שחקני קבוצת הכדורסל והכדורגל.

מוקדם יותר, כזכור, ה-NBA הודיעה על השהיית עונת המשחקים עד להודעה חדשה, לאחר שכוכב יוטה ג'אז, רודי גובר הצרפתי, נדבק בווירוס, וכמה קבוצות נאלצו להיכנס לבידוד.

לעוד כתבות בנושא:

מספר חולי הקורונה בארץ עלה ל-100; בית מעצר בי-ם הושם בבידוד

דרעי: חייבים להקים ממשלת חירום לאומית בגלל הקורונה

בידור בבידוד: איך מרגיעים את הילדים מבהלת הקורונה?

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב בכדורסל
סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב בכדורסל | צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי ת''א בכדורסל

עולם הספורט כולו נפגע מהנגיף, והשפעתו ההרסנית הולכת ומתבררת. הבוקר, נודע כי דניאלה רוגאני, שחקן קבוצת הכדורגל יובנטוס, נדבק בווירוס. מהמועדון נמסר כי הבלם נכנס לבידוד וכי נבדק עם מי הוא בא במגע. אינטר הודיעה כי כל שחקניה ייכנסו לבידוד, זאת משום שרוגאני ישב על הספסל במשחק האחרון בין שתי הקבוצות. במבקיל, על פי דיווח בהולנד, גם מתייס דה ליכט, שחקנה ההולנדי של יובנטוס, נדבק בווירוס.

בארה"ב הודיעו כי טורניר אליפות המכללות בכדורסל "March Madness" יתקיים השנה ללא קהל. עם זאת, ביפן הודיעו כי למרות התפשטות וירוס הקורונה - אולימפיאדת טוקיו תיפתח בחודש יולי כמצופה.

גם עולם התרבות סופג מכה קשה. בתיאטרון הבימה החליטו לדחות את כל ההצגות לחודשים מאי, יוני ויולי, כך שהתיאטרון ייסגר עד לסוף אפריל. בתיאטרון בית ליסין ובקאמרי שוקלים להוציא מאות עובדים לחופשה ללא תשלום. במקביל, אחד משחקני הקולנוע הידועים בעולם, טום הנקס בן ה-63, הודיע כי הוא ואשתו נדבקו בקורונה.