ערן זהבי על השוד בביתו: מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה

יממה לאחר שאשתו וילדיו נשדדו כששהו בביתם שבאמסטרדם, שחקן הכדורגל הגיב לאירוע הקשה: "מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו". לפניו, הייתו זו אשתו שסיפרה: "עוברות עלינו שעות קשות"

זמן צפייה: 04:32

כיממה לאחר שמשפחתו נשדדה באכזריות בביתה שבאמסטרדם, הכדורגלן ערן זהבי התייחס היום (שני) לפרשה בחשבון האינסטגרם שלו, וכתב: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה. אני מבקש להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע לעכל את הדברים. מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה וגניבת רכוש". הבוקר, בני המשפחה הגיעו לבית הכנסת של "חב"ד" ובירכו ברכת הגומל.

מוקדם יותר היום, הייתה זו אשתו שי שהגיבה לאירוע, וסיפרה על השעות הקשות שעוברות עליה ועל משפחתה. "אתמול אני ובני משפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות", והוסיפה, "אנחנו צריכים רגע לעכל".

שי זהבי ביקשה להפריך את השמועות לפיהן אחד מילדיה הוכה על ידי הפורצים, והבהירה: "חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור, פיזית. נפשית, אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר". את דבריה סיכמה בתודה לכל הדואגים, וכתבה: "אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה והרצון לעזור. זה מחמם את הלב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כשבוע וחצי לאחר האסון במירון: מהנדסי האירוע עוכבו לחקירה

הירי התחדש הבוקר: אזעקות נשמעו בעוטף; צה"ל תקף ברצועה בלילה

מהומות בהר הבית: פלסטינים יידו אבנים, כוחות משטרה פרצו להר

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2105101411 ' autoplay='0' credit='הרבנית של האינסטגרם' desc='משפחת זהבי מברכת "הגומל"' poster='' kid='1_tfpnbv1x' duration='8']

אתמול, כאמור, משפחתו של הכדורגלן ערן זהבי עברה שוד אלים בביתה שבאמסטרדם. לפי הדיווחים בתקשורת ההולנדית, בשעה 16:00 הגיע הפורץ לבית המשפחה כשהוא מחופש לשליח. כאשר אשתו של ערן פתחה לו את הדלת - הוא החל לתקוף אותה לעיני ילדיה ובהמשך קשר את ידיה.

על פי הדיווחים, בשלב מסוים נכנס לדירה פורץ נוסף - ואיים על בני המשפחה בנשק. בדיווח נוסף נטען כי לאחר שכפתו אותה, השודדים גזזו את שיערה של שי. הפורצים טרם נתפסו והמשטרה עדיין לא פרסמה את זהותם. מסוק משטרתי הוקפץ לזירה על מנת לסייע באיתורם.

ערן, שהגיע עם קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן למשחק מול ווילם II, נטש את האצטדיון ונסע להיות עם משפחתו. "אנחנו מעריכים את הדאגה שלכם", כתב אבי זהבי, אח של ערן. "כולם בסדר, תודה לאל".