הולנד: משפחתו של ערן זהבי נשדדה באלימות - השחקן עזב את הסגל

על פי הדיווחים, הפורץ התחזה לשליח וכשהגיע לבית המשפחה - קשר את אשתו שי ותקף אותה לעיני ילדיה. החשוד טרם נתפס וזהותו עדיין לא פורסמה. "מעריכים את הדאגה - כולם בסדר, תודה לאל"

זמן צפייה: 03:11

משפחתו של הכדורגלן ערן זהבי עברה הערב (ראשון) שוד אלים בביתם שבאמסטרדם. לפי הדיווחים בתקשורת ההולנדית, בשעה 16:00 הגיע הפורץ לבית המשפחה כשהוא מחופש לשליח. כאשר אשתו של ערן, שי זהבי, פתחה לו את הדלת - הוא החל לתקוף אותה לעיני ילדיה ובהמשך קשר את ידיה.

על פי הדיווחים, בשלב מסוים נכנס לדירה פורץ נוסף - ואיים על בני המשפחה בנשק. בדיווח נוסף נטען כי לאחר שכפתו אותה, השודדים גזזו את שיערה של שי. הפורצים טרם נתפסו והמשטרה עדיין לא פרסמה את זהותם. מסוק משטרתי הוקפץ לזירה על מנת לסייע באיתורם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי המחאה והביקורת: אושרה רפורמת "נפש אחת" למען נכי צה"ל

המתיחות בשטחים: כוכבי הנחה לתגבר את האזור ב-3 גדודים נוספים

טרור הבלונים: 39 שריפות פרצו משעות הבוקר ביישובי העוטף

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: חדשות 13

ערן, שהגיע עם קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן למשחק מול ווילם II, נטש את האצטדיון ונסע להיות עם משפחתו. "אנחנו מעריכים את הדאגה שלכם", כתב אבי זהבי, אח של ערן. "כולם בסדר, תודה לאל".

סוכנו של זהבי רונן קצב מסר: "ערן עזב את הסגל של קבוצתו ונסע לביתו בעקבות שוד אלים שעברה אשתו וילדיו. כשנוכל לתת עוד פרטים - נרחיב. כרגע אבקש לכבד את פרטיות השחקן ומשפחתו".