"הרגשתי בחלום": הנערה מאשדוד שכובשת את הבמות הגדולות ברוסיה

אמילי קופר היא תלמידת תיכון בת 17 בלבד, שכבשה את לבבות הצופים בתוכנית השירה המצליחה "דה-וויס" ברוסיה. כעת היא מנסה לשלב בין הקריירה המצליחה לחיי יום-יום שגרתיים של גיל ההתבגרות

זמן צפייה: 02:08

הכוכבת העולה של מאות מיליוני רוסים בשבועות האחרונים, היא תיכוניסטית בת 17 – מאשדוד. אמילי קופר, תלמידת י"א מעיר הנמל הדרומית, שהספיקה לצבור קילומטרז' מכובד על הבמות, כובשת לאחרונה את הצופים והצופות הרבים בתוכנית הריאליטי המוזיקלית "דה ווייס" – ברוסיה.

"אמרתי מה הסיכוי שאני אתקבל לשם, זה אחד למליון באמת, יש סיכוי יותר גדול שאני אזכה בלוטו מאשר שאני אתקבל לשם", סיפרה קופר, "הרגשתי כאילו שאני בחלום, לא הבנתי איפה אני נמצאת. הם דיברו אלי והסתכלתי עליהם כאילו לא שמעתי אותם, הייתי באיזושהי בועה, לא האמנתי שזה קורה לי".

לכתבות נוספות בנושא >>

יפן: איתר את בית הזמרת – בעזרת השתקפות הנוף בעיניה בתמונות

בין קודש לחול: הזמר שולי רנד עושה חשבון נפש

תכינו את הכפיים: הזמר האיטלקי מחמוד נחת בארץ לקראת הופעתו

אמילי קופר
אמילי קופר | צילום: חדשות 13

הקול המיוחד של אמילי גרם לשופטי התוכנית להסתובב ולבחור בה אבל מבחינתה זו רק ההתחלה, וכעת היא שמה לעצמה מטרה - לעבור גם את השלבים הבאים, גם אם זה דורש ויתורים. "היה לי טיול שנתי בבית ספר, ובאותו יום היו לי חזרות. הייתי צריכה להחליט אם לצאת לטיול עם חברים שלי, או לשים בצד כרגע ולהחליט שיותר חשוב עכשיו חזרה. אני לא מצטערת, כי אני מבינה שזה החיים שלי, לשם אני חותרת".

היום תתמודד אמילי בשלב הדו-קרב בתוכנית, רחוק מהחברים והמשפחה בישראל, שאמנם לא יכולים להצביע לה במסרונים, אבל ודאי מחזיקים אצבעות לתיכוניסטית בת ה-17 מאשדוד, שמביאה הרבה כבוד מעבר לים. "אצלי הכל התחיל הפוך, התחלתי בחו"ל ואני שואפת להצליח בארץ, אני רוצה להצליח פה, להצליח בבית שלי. זה החלום".