"חושש לפרנסה": התיאטרון בארץ מתקשה להתמודד עם משבר הקורונה

השחקן אלי גורנשטיין, שחזר מווינה ונאלץ להיכנס לבידוד, הביע דאגה בעקבות ביטולי הכרטיסים להצגות: "אני מרגיש שאנחנו על קצה הקרחון. יש פאניקה מיותרת, אך אני מבין שיש להישמע להוראות"

זמן צפייה: 03:36

הקורונה – משבר עולמי: בעקבות התפשטות הנגיף, תיאטראות ברחבי הארץ מתמודדים עם ביטולי כרטיסים להצגות, ושחקנים שחוזרים מחו"ל, היישר לבידוד. אחד מהם, הוא השחקן אלי גורנשטיין, ששב לפני כשבוע וחצי מוינה, בירת אוסטריה.

גורנשטיין סיפר לחדשות 13 כיצד קיבל את ההודעה כי עליו להיכנס לבידוד: "חזרתי מוינה לאחר ששיחקתי שם בהצגה, הספקתי להצביע בבחירות ואף לשחק בעוד הצגות. לאחר מכן, הודיעו לי כי עליי לשהות בביתי עד יום חמישי הקרוב. זה לא נעים וקצת מעיק".

לכתבות נוספות בנושא:

סימן השאלה שמאחורי הבידוד: מה עושה הממשלה נגד הקורונה? • טור

שיפור במצב נהג האוטובוס החולה בקורונה שאושפז במצב קשה

מניין הנשאים עלה ל-58: אלה המקומות שבהם ביקרו החולים החדשים

אלי גורנשטיין, שחקן תיאטרון, שוהה בבידוד
אלי גורנשטיין, שחקן תיאטרון, שוהה בבידוד | צילום: חדשות 13

גורנשטיין המשיך והביע את דאגתו לגבי עולם התיאטרון, בעקבות משבר הקורונה: "אני פוחד שההופעות שבהם אני עתיד להופיע יתבטלו. אני מרגיש שאנחנו על קצה הקרחון. מצד אחד אני מרגיש שיש פאניקה מיותר אך מצד שני אני מבין שצריך למלא הוראות. רוב הקהל בתיאטרון מורכב מאנשים מבוגרים ואני חושש שיגדעו את מקור פרנסתינו".

גורנשטיין הביע את דעתו לגבי הניסיון של הרשויות בישראל למנוע את התפשטות הקורונה. "אנחנו קצת היסטריים, כך אנחנו נוהגים לתפקד. עם זאת, שמעתי שזה מציל נפשות".