דמי לובאטו ביקרה בארץ, ספגה ביקורת - והתנצלה

הזמרת, שבמהלך ביקורה עברה הטבלה בנהר הירדן וסיירה בירושלים, פרסמה התנצלות באינסטגרם לאחר שהותקפה בטענה ש"קידמה את ישראל": "לא ידעתי מספיק על הסכסוך - זאת לא הייתה הצהרה פוליטית"

 דמי לובאטו
דמי לובאטו | צילום: גטי אימג'ס

דמי לובאטו, הזמרת האמריקנית בת ה-26, ביקרה בישראל למטרות רוחניות שכללו הטבלה בנהר הירדן - וספגה ביקורת ברשתות החברתיות בטענה כי היא מקדמת את ישראל. הזמרת התנצלה בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה כי היא מצטערת שהיא לא ידעה מספיק על הסכסוך הישראלי-פלסטיני לפני ביקורה ולאחר מכן מחקה את הפוסט.

בפוסט האינסטרגם שנמחק כתבה לובאטו כי היא "מתוסכלת מאוד שהסכימה לקבל טיול בחינם לישראל בתמורה לכמה פוסטים ברשתות החברתיות. אף אחד לא אמר לי שעלולה להיווצר בעיה או שאני עלולה להעליב מישהו. אני מתנצלת אם פגעתי, זאת לא הייתה כוונתי".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

"כאב לב": זוג טרי נסע באוטובוס – ואיבד בו את הצ'קים מהחתונה

"פוחדים לקבל החלטות": התופעה שמשתקת את בני דור ה-Y

יוצר ה"לברדודל": "גרמתי לכך שמרביעים ומוכרים כלב במחיר גבוה"

 

 

View this post on Instagram

 

I am an American singer. I was raised Christian and have Jewish ancestors. When I was offered an amazing opportunity to visit the places I’d read about in the Bible growing up, I said yes. There is something absolutely magical about Israel. I’ve never felt such a sense of spirituality or connection to God…something I’ve been missing for a few years now. Spirituality is so important to me…to be baptized in the Jordan river – the same place Jesus was baptized – I’ve never felt more renewed in my life. This trip has been so important for my well-being, my heart, and my soul. I’m grateful for the memories made and the opportunity to be able to fill the God-sized hole in my heart. Thank you for having me, Israel ?

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

עוד כתבה לובאטו כי מטרת ביקורה בארץ הייתה למטרות רוחניות וכי לא התכוונה לקחת צד פוליטי: "זאת הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית עבורי, ולא הצהרה פוליטית. עכשיו כשאני מבינה כי פגעתי באנשים, אני מתנצלת".

במהלך טיולה בישראל, הזמרת פרסמה תמונות מארץ הקודש וביקרה כאמור בנהר הירדן. לובאטו סיפרה כי היה לה חשוב לעבור הטבלה היכן היכן שישו הוטבל וכי ביקרה גם בכותל המערבי, כך כתבה בפוסט שפרסמה ביום לפני שעורר את הסערה ברשתות החברתיות והוסיפה כי "הטיול היה לי חשוב לבריאות, ללב ולנשמה. תודה על האירוח, ישראל".