זיכרונות מאפריקה: מסיבת הרווקות של דניאל גרינברג בזנזיבר

השבוע חגגה אשתו לעתיד של הזמר אייל גולן בחבל הארץ האפריקני את נישואיה הקרבים באירוע שעלותו מוערכת בעשרות רבות של אלפי שקלים. החגיגה כללה בר בריכה, יאכטה, רקדנים ומתנות ממותגות

זמן צפייה: 01:55

אם אתם חיים ביקום מקביל והסטורי שלכם לא התפוצץ השבוע בשלל עדכונים פוטוגנים ומעוררי קנאה, כנראה שלא נתקלתם במסיבת הרווקות של דניאל גרינברג השבוע בזנזיבר. קצת יותר מחודש עד היום המאושר בחייה, שבו תגיד "איי דו" לבחיר ליבה אייל גולן, ארזה עצמה גרינברג יחד עם כל החברות הכי טובות. וגם כמה קילוגרמים טובים של שמלות להחלפה מכל הסוגים במזוודה. לארבעה ימים של שכרון חושים אפריקני, שהופק ע"י חברת "קאווה גרופ".

אירית רחמים, מפיקת אירועים שנכחה במסיבה, סיפרה: "הייתה לנו פריביליגיה מאוד גדולה. האירוע היה מלא באלכוהול, מוזיקה ואלמנטים תרבותיים". אם פעם הינו מסתפקים לכל היותר בחשפן שמגיע הבייתה, רחמנא ליצלן, גרינברג דאגה לפנק את החברות, בהן גם שגית רביבו, הלן הוד ובר סנדלר בשלל מתנות ממותגות - הכל כמובן עלה לרשתות החברתיות באופן שמסייע מאוד במימון האירוע שעלותו מוערכת בעשרות רבות של אלפי שקלים, אם לא אפילו יותר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בשבוע הבא: איך משפיעה טכנולוגיה על יכולות התקשורת של ילדינו?

חצי נמרה חצי מגויסת: יום הגיוס השנוי במחלוקת של טוראית קירל

החשוד שהציץ לצעירות בדירה שהשכיר להן – האמרגן הרצל משה

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: חדשות 13

ואחרי כל האושר והעושר הזה השיר של אייל זקוק ככל הנראה לשדרוג פעם זה היה בסך הכול יהלום, היום זה בר בריכה, יאכטה ורקדנים, וזה עוד לפני ששוברים בכלל את הכוס באמצע החודש הבא.