בעזרת בדיקות קורונה מהירות: גם ילדים יוכלו להיכנס להופעות

על פי מתווה שיצרו משרדי הבריאות והתרבות, גם ישראלים ללא תעודת מתחסן או מחלים יוכלו להשתתף באירועים ולהיכנס לאולמות. עם זאת, עדיין לא ברור מי יתקצב את הבדיקות המהירות • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:23

משרד התרבות ומשרד הבריאות סיכמו על מתווה שיאפשר לישראלים ללא תעודת מתחסן או מחלים להשתתף באירועי תרבות שונים בעזרת בדיקות קורונה מהירות שתוצאותיהן מתקבלות תוך 15 דקות - כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13.

על פי המתווה, הקהל שיבקש להשתתף באירועי התרבות, יידרש לפני כניסתו לעבור את הבדיקות המהירות, ששר התרבות והספורט חילי טרופר עבד על אישורן. יש לציין כי התוכנית עדיין דורשת אישורים משפטיים ועוד לא ברור מי יתקצב את הבדיקות - המפיקים, בעלי האולמות, או הקהל בתוך מחיר הכרטיס.

שלשום אישרו השרים כי ביום ראשון ייצא לדרך השלב השלישי של תוכנית היציאה מהסגר. במסגרת הפעימה השלישית, ייפתחו כיתות ז'-י' ביישובים ירוקים, צהובים וכתומים גבוליים, וכן בתי קפה ומסעדות קטנות ללא צורך בתו ירוק. בנוסף, ייפתחו במתווה התו הירוק גם מסעדות בהזמנה מראש, מלונות, גני אירועים, כנסים ואטרקציות. מגבלת ההתקהלות תעמוד על 20 אנשים בפנים ו-50 בחוץ, למעט ביישובים אדומים.