רשמית: רוטנשטיינר וחזן מונו למאמני נבחרת ישראל בכדורגל

הנהלת ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי המנהל המקצועי של הנבחרת והשחקן לשעבר ישמשו כצוות המקצועי שיוביל את הנבחרת בליגת האומות דרג ב' ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020

זמן צפייה: 00:44

הנהלת ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) כי אישרה את מינוי המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר ושחקן העבר אלון חזן כמאמן הנבחרת ועוזר המאמן. השניים יובילו את נבחרת ישראל בליגת האומות דרג ב' ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020 בחצי גמר מול נבחרת סקוטלנד, ובגמר מול סרביה או נורבגיה.

רוטנשטיינר יחליף את אנדי הרצוג, אף הוא אוסטרי, שאימן את הנבחרת בשנתיים האחרונות והודיע בחודש שעבר כי הוא פורש מהתפקיד. במשחק הבכורה של הרצוג מול אלבניה הנבחרת הפסידה בחוץ 0:1. במהלך מוקדמות יורו 2020 ב-24 במארס 2019 ניצח עם נבחרת ישראל את נבחרת ארץ מולדתו אוסטריה 2:4. למרות הניצחון המרשים, ישראל לא העפילה ליורו 2020 דרך טורניר המוקדמת, וקיבלה צ'אנס נוסף דרך הפלייאוף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לירן דנינו שנדבק בנגיף אותר בת"א בחשד שהפר בידוד: "אי הבנה"

שיא במספר הנדבקים: 1,977 אנשים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה

נגד עמדת הממשלה: כחול לבן תתמוך בחוק האוסר על טיפולי המרה

הנהלת ההתאחדות אישרה את מינוי ווילי רוטנשטיינר ואלון חזן כצוות המקצועי שיוביל את נבחרת ישראל בליגת האומות דרג ב׳ ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020: חצי גמר מול סקוטלנד, גמר מול סרביה/נורבגיה.
#elel_israel
??⚽️

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל - The Israel Football Association‎ on Wednesday, July 22, 2020

רוטנשטיינר מונה למנהל הטכני של הנבחרת לאחר שבשנת 1999 החל לעבוד בהתאחדות הכדורגל האוסטרית, ושימש כמאמן הנבחרת הצעירה במשך שבע שנים. ב-2006 מונה למנהל המקצועי של ההתאחדות האוסטרית. הנבחרות של אוסטריה זכו להישגים משמעותיים בהמשך: מקום שישי באליפות אירופה לנערים בשנת 2013, מקום שלישי באליפות אירופה לנוער ב-2014, השתתפות ביורו 2016 לבוגרים, וטיפוס של קרוב ל-80 מקומות בדירוג של פיפ"א.

חזן, שותפו של רוטנשטיינר לצוות האימון, נחשב למאמן ולשחקן מוערך בישראל. מיד לאחר פרישתו ממשחק פעיל ב-2004 החל חזן את תפקידו כמנכ"ל של מ.ס. אשדוד, ולאחר מכן התמנה למאמן הקבוצה. לקראת סיום העונה השנייה שלו בקבוצה, ב-17 באפריל 2008, התפטר חזן ממשרת מאמן אשדוד, כאשר הקבוצה דורגה מתחת לקו האדום.

בסיום העונה מונה חזן למאמן נבחרת נערים ב' וכעבור כשנתיים למאמן נבחרת נערים א'. בתחילת 2016 מונה למאמנה הזמני של נבחרת ישראל הבוגרת, למשחק יחיד נגד נבחרת קרואטיה. בתחילת 2018 מונה שוב למאמן זמני של הנבחרת, למשחק יחיד נגד נבחרת רומניה. לאחר מינויו של הרצוג למאמן הנבחרת, מונה חזן לעוזר מאמן בנבחרת הבוגרת.