האהבה הנכזבת והתמיכה בנתניהו: בועז שרעבי מדבר על הכול

הזמר הוותיק חשף את הסיפור מאחורי שירו "את לי לילה", והסביר מדוע אין לו ביקורת על רה"מ - גם בזמנים אלו. "לא אכפת לי שהוא מעשן סיגרים או שותה שמפניה" • "גיבורי התרבות שלי", חלק ד'

זמן צפייה: 09:13

נראה שהזמר בועז שרעבי נהנה קצת מהחופש ומהזקן שגידל בזמן מגפת הקורונה. לדבריו, הוא לא נפגע כלכלית מהמשבר, משום ש"אבא ואמא שלי לימדו אותי לשמור כסף ליום סגריר. הבן שלי, אני מלמד אותו, גרוש לגרוש יהפוך לרכוש".

"'את לי לילה' נכתב עקב אהבתי למישהי מסוימת כשידעתי שבחיי הנישואים לא נסתדר. היא באה מפן אחר, היא הייתה קיבוצניקית. לא היה לה את יראת השם", סיפר שרעבי על אחד השירים המרגשים שכתב. "אני אדם עם יראת השם. האמונה שלי בשם היא קודש, זה מה שמנע את המימוש של האהבה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה תוכנית סיוע למלונות בגובה של עד 300 מיליון שקל

רגע לפני המסע ל-NBA: דני אבדיה אחד על אחד עם רביב דרוקר

"כיף עצום": הישראלים שהרחיקו עד המדבר כדי לצפות במטר מטאורים

בועז שרעבי
בועז שרעבי | צילום: חדשות 13

בקמפיין הבחירות של בנימין נתניהו ב-1999 הוא ביקש מהאוהד בועז שרעבי לתרום לו את ג'ינגל הבחירות. בועז ישב, כתב ושר, אבל זה לא עזר לנתניהו שהפסיד אז לאהוד ברק. "באתי כאדם שמפרגן לביבי וכתבתי את זה", סיפר. "לא אכפת לי שהוא מעשן סיגרים, או שותה שמפניה. תמיד היו מנהיגים מושחתים - עץ שגדלים עליו פירות ויש בו קוץ, הוא לא מפריע - אתה עדיין קוטף את הפירות".

לדברי שרעבי, אין לו כלל ביקורת על ראש הממשלה, אך לא הסכים לספר אם הוא עדיין בקשר עמו. הזמר אף הוסיף כי מעולם לא פחד להתבטא באופן פוליטי. "תשמע, להגיד את אשר על ליבי? מה רע?", הסביר.