צילום אמנותי ועוגות מעוצבות: ההורים שמשתגעים ביום הולדת שנה

למרות שזיכרונות מגיל כה צעיר נשכחים במהרה, הורים רבים מוכנים להוציא אלפי שקלים על מסיבה מפוארת, שכוללת "בוק" מיוחד, שולחן מושקע והמון קישוטים. "זאת תקופה מיוחדת וחבל לא לתעד אותה"

זמן צפייה: 05:55

מסיבות יום הולדת שנה הפכו לאחרונה לטרנד שהולך וצובר תאוצה. הורים רבים משקיעים באירוע אלפי שקלים, למרות שהתינוק האהוב שלהם כלל לא יזכור את המסיבה המפוארת.

כך למשל, אורטל שמי, דודתו של אביחי בן השנה, החליטה לקנות לו ליום ההולדת מתנה לא זולה – סשן צילומים עם צלמת מקצועית. "זה יהיה לכל החיים. יהיו תמונות ואני אפתח לו אותן לאלבום יפה כזה", סיפרה שמי. "הוא יתרגש כשהוא יגדל, כי אני אשגע אותו כל הזמן ואגיד לו - זאת המתנה שהדודה עשתה לך לגיל שנה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מישהו שומע אותי: האם הרשתות החברתיות מאזינות לנו?

בדיקות הסרטן השגויות: משרד הבריאות יזמן חולים לבדיקה חוזרת

ירון לונדון בתגובה לסערה שעורר: "זו לא הייתה תקיפה מינית"

יום הולדת לתינוק בן שנה
יום הולדת לתינוק בן שנה | צילום: החדשות 13

ורד הדדי, בעלת סטודיו צילום, הסבירה על רצון ההורים להשקיע כסף רב ב"בוק" מושקע: "הורים מאוד אוהבים את זה ורוצים לתעד, כמו שמתעדים כל דבר". "יש חגיגה וסיבה למסיבה, ושכולם יראו, זה דבר משמח", הוסיפה הדדי. "שיהיו לנו תמונות יפות, ולראות איך היינו בתקופה הזו. זאת תקופה מאוד מיוחדת, וחבל לא לתעד אותה".

וכמה יעלה לכם כזה? מחיר של סשן צילומים נע בין 600 לבין 1,200 שקלים. מחיר של עוגה מעוצבת מתחיל בדרך כלל מ-1,000 שקלים, ויכול להגיע גם ל-2,500. מי שמעוניין להשקיע גם בשולחן מעוצב, ייאלץ להיפרד לפעמים אפילו מ-5,000 שקלים. נוסף על כך, ישנן הוצאות נוספות של בלונים וקישוטים, שמגיעות למאות שקלים. מי שירצה לחגוג לילדו באופן מושקע מבלי שהדבר יהיה כרוך בהוצאה מוגזם, יוכל להפיק את האירוע בשיטת "עשה זאת בעצמך".

יום הולדת לתינוק בן שנה
יום הולדת לתינוק בן שנה | צילום: החדשות 13