ישראל 90210: כשקלי ודונה הגיעו לצלם פרסומת בארץ

השחקניות ג'ני גארת' וטורי ספלינג, שגילמו את קלי ודונה בסדרת הלהיט "בוורלי הילס", הגיעו לישראל כדי להצטלם לפרסומת של קסטרו ילדים. חן ליברמן פגשה אותן לשיחה צפופה

ג'ני גארת' וטורי ספלינג | צילום: החדשות 13

כמעט 30 שנים עברו מאז העונה הראשונה של בוורלי הילס 902010, סדרת הלהיט של שנות ה-90. אבל השחקניות ג'ני גארת' וטורי ספלינג שגילמו את קלי, מלכת השכבה ודונה, חברת הטובה - עדיין מזוהות בעיקר עם אותן הדמויות. בשיחה עם חדשות 13, סיפרו שתי השחקניות על הזמן שעבר מאז.

"באופן אישי, הצלחתי לשחק תפקידים אחרים, דמויות אחרות", אומרת גארת', וספלינג מצטרפת לדבריה: "אנחנו מאוד אסירות תודה", ומוסיפה כי "אני לא הבנתי עד כמה התוכנית הייתה פופולרית עד אחרי שסיימנו אותה".

במקום להתלונן על הדמויות שלא עוזבות אותן, גארת' וספלינג הגיעו לישראל כדי להצטלם לפרסומת של קסטרו ילדים, שפונה למעריצי הסדרה שמאז כבר הפכו בעצמם להורים לילדים. במקביל, הן מתכוננות לסדרת איחוד עם רוב חברי צוות השחקנים המקורי, מלבד לוק פרי שהלך לפני כחודש לעולמו כשהוא בן 52, ושאנון דוהרטי, שגילמה את ברנדה ועזבה את הסדרה.

ג'ני גארת' וטורי ספלינג | צילום: החדשות 13

במבט לאחור סצינות שגרמו לנו בכיתה ג' להזיל דמעה, היום מעלות חיוך או אולי גיחוך - אך עובדה זו אינה מבטלת את החשיבות של הסדרה שהייתה אז, בתחילת עידן הכבלים, חלון הצצה נדיר לתרבות פופ אמריקנית.