מכירת בית"ר י-ם לשיח' האמירותי: אוהדים התעמתו באימון הקבוצה

מאות הביעו תמיכה בעסקה והזדהות עם המועדון. מנגד, אנשי לה פמיליה קיללו את השחקנים וזעמו על המכירה. 4 צעירים נעצרו. חוגג: האור ינצח את החושך, שלום עושים בין אנשים, לא רק בין מנהיגים

זמן צפייה: 02:08

עימותים נרשמו היום (שישי) בין אנשי לה פמיליה לאוהדים אחרים של בית"ר ירושלים במתחם האימונים בבית וגן, סביב העסקה למכירת כ-50% מהמועדון לשיח' מאיחוד האמירויות. אוהדים רבים באו להפגין תמיכה בקבוצה, בעוד אנשי לה פמיליה הביעו את זעמם על המהלך. ארבעה צעירים נעצרו בחשד להפרות סדר.

בשל העימותים, התעכבה פתיחת אימון הקבוצה. השחקנים עלו למגרש הצדדי, והתעלמו מקריאות לה פמיליה להגיע אליהם. בתגובה, קראו לעברם האוהדים קריאות גנאי. בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר האימון כי "האור ינצח את החושך, שלום עושים בין אנשים לא רק בין מנהיגים".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נצרת אדומה, י-ם כתומה – ת"א צהובה: נתוני הקורונה של השבוע

1,865 נדבקים חדשים אתמול – 2.7% מהבדיקות חיוביות

ועדת המומחים של ה-FDA אישרה את חיסון הקורונה של פייזר

עימותים בין אוהדי בית''ר ירושלים סביב מכירת 50% מהקבוצה
עימותים בין אוהדי בית''ר ירושלים סביב מכירת 50% מהקבוצה | צילום: חדשות 13

הבוקר, בית משפט השלום בירושלים הרחיק לכמה חודשים אוהד שנעצר אתמול בחשד להפרת סדר. החשוד, תושב חולון, שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים והורחק גם מכל שחקני הקבוצה ומחוגג עד אמצע פברואר.

ביום שני, כזכור, שיח' חאמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן, מבית המלוכה באיחוד האמירויות, רכש כמחצית מהבעלות על מועדון הכדורגל. אלי אוחנה יישאר יושב הראש של עמודן, ובנו של השייח יהיה סגנו. בהודעה הרשמית שהוציאה בית"ר, כונה המהלך "היסטורי ומרגש בתולדות הקבוצה".

השיח', אשר לדברי הקבוצה "נחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד", התחייב להשקיע בבית"ר יותר מ-300 מיליון שקלים בעשר השנים הקרובות. "הכסף ישמש להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות", הסבירו. "כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח שיהיה נציגו בכל הקשור למועדון".

ארגון "לה פמיליה", שבו חברים האוהדים הקיצוניים ביותר של הקבוצה שמתגאים בעמדותיהם הגזעניות, לא אהבו את החיבור של בית"ר לבעלים ממדינה ערבית., ובשל כך הגיעו להפגין היום.