הישג היסטורי: נבחרת ישראל בבייסבול העפילה למשחקים האולימפיים

לאחר ניצחון של 11:1 על נבחרת דרום אפריקה, תשחק הנבחרת הישראלית באולימפיאדת טוקיו 2020 ותהיה הראשונה בענף שתייצג את המדינה. כתוצאה מכך, המשלחת הישראלית למשחקים תהיה הגדולה אי פעם

זמן צפייה: 00:21

לראשונה אי פעם - נבחרת הבייסבול הישראלית תתמודד באולימפיאדה שתיערך בטוקיו בשנה הבאה. זאת, לאחר ניצחון גדול של 11:1 במשחק שנערך היום (ראשון) מול נבחרתה של דרום אפריקה במשחק האחרון בטורניר הקדם-אולימפי שהתקיים באיטליה. מדובר בנבחרת הכדור הישראלית הראשונה שתייצג את המדינה מאז אולימפיאדת 1976, אז העפילה נבחרת הכדורגל למשחקים שהתרחשו במונטריאול. כתוצאה מההישג ההיסטורי הזה, המשלחת הישראלית לטוקיו 2020 תהיה הגדולה אי פעם.

אמש, הנבחרת הלאומית הפסידה 7:4 לנבחרת הצ'כית. עם זאת, סיימה את הטורניר במקום הראשון לאחר שניצחה את הנבחרות של ספרד, איטליה והולנד. לאחר מכן, הספיק לישראלים ניצחון אחד על מנת להעפיל למשחקים האולימפיים וכאמור, לאחר הניצחון על דרום אפריקה היום, נבחרת הבייסבול הלאומית תייצג את ישראל באולימפיאדה בפעם הראשונה בהיסטוריה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הישג ענק: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם

שגיא מוקי – אלוף העולם בג'ודו בצל סערות פוליטיות וטוקיו 2020

חלום היורו מתרחק: ישראל ספגה בדקה ה-90 והפסידה 3:2 בסלובניה

נבחרת הבייסבול של ישראל
נבחרת הבייסבול של ישראל | צילום: חדשות 13

אתמול זכתה לינוי אשרם, המתעמלת הישראלית, במדליית ארד בקרב-רב באליפות העולם בהתעמלות אומנותית שנערכת בבאקו שבאזרבייג'ן. אשרם הבטיחה גם היא את מקומה במשחקים האולימפיים שיתרחשו בטוקיו ב-2020 לאחר שסיימה במקום השלישי בתחרות ותייצג את ישראל לצד ניקול זליקמן הישראלית שסיימה במקום ה-11 בדירוג הכללי.

בחודש שעבר הג'ודאי הישראלי שגיא מוקי זכה היום במדליית זהב באליפות העולם בג'ודו שנערכה בטוקיו, יפן - והוכתר כאלוף העולם החדש במשקל של עד 81 ק"ג. זו הפעם הראשונה שג'ודוקא ישראלי זוכה במדליית זהב באליפות העולם. מוקי גבר בגמר על הבלגי מתיאס קאס באמצעות איפון. וכעת, מוקי צפוי להוביל את המשלחת הישראלית לאולימפיאדה כשהוא מדורג במקום הראשון בעולם במשקל שלו.