בת החמש שסובלת משיתוק מוחין - והפכה לכוכבת יוטיוב מצליחה

רופאיה של אנסטסיה רדזינסקאיה התקשו להאמין שהיא תלמד לדבר, אך הילדה התעלתה על כל הציפיות - והפכה לאחת מכוכבות הרשת המצליחות בעולם, עם 107 מיליון עוקבים והכנסות של מיליוני דולרים

זמן צפייה: 02:15

בגיל חמש בלבד, אנסטסיה רדזינסקאיה המכונה "נסטיה" הפכה לכוכבת היוטיוב המצליחה בעולם. בחסות אביה, שמתחזק בשבילה שישה ערוצים בשבע שפות, צברה היוטיוברית הצעירה לא פחות מ-107 מיליון עוקבים – והיד עוד נטויה. כבר מזמן לא מדובר רק בתחביב ילדותי חביב לשעות הפנאי – אלא במפעל של ממש. עם הכנסות של לא פחות מ-18 מיליון דולר בשנה החולפת, מככבת אנסטסיה הקטנה במקום השלישי ברשימת היוטיוברים המצליחים בעולם של המגזין היוקרתי "פורבס".

גם במונחי ההצלחה ביוטיוב, סיפורה של אנסטסיה הוא יוצא דופן. לפני שהיגרה עם הוריה מרוסיה לארצות הברית בעודה תינוקת, אובחן אצלה שיתוק מוחין. הרופאים התקשו להאמין שתוכל לדבר, אבל ההורים הנחושים החליטו לתעד את ההתפתחות שלה ולהעלות את הסרטונים ליוטיוב, כדי לאפשר למשפחה ולחברים לעקוב אחר השיפור שלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"ג'ומנג'י" לסמארטפון: הישראלים שפיתחו את גרסת המשחק של הסרט

הרופאים הישראלים שיצאו למסע להצלת ילדים חולי לב באתיופיה

מלכת המסלול: נהגת המרוצים בת ה-57 – שמשאירה אבק למתחריה

אנסטסיה רדזינסקאיה היוטיוברית בת ה-5
אנסטסיה רדזינסקאיה היוטיוברית בת ה-5 | צילום: חדשות 13

ההצלחה הייתה מסחררת ולא צפויה. כל סרטון שהעלו האב ובתו זכה למיליוני צפיות, והסרטונים הפכו בהתאם למושקעים ומקצועיים יותר. לאחרונה אנסטסיה אף הוחתמה על חוזים שמנים עם חברות ענק והיא אמורה להשיק מותג צעצועים חדש שייקרא על שמה – ואפילו להוציא ספר בשנה הבאה.

עד מתי יימשך כל הפלא הזה? התשובה תלויה לא מעט ביוטיוב, שפועלת לצמצם את תופעת הילדים והילדות היוטיוברים מטעמי הגנה על הפרטיות. לאנסטסיה ולכוכבי רשת צעירים אחרים שמככבים ברשימה של פורבס, כדאי לחשוב על תוכנית מגירה למקרה שיום אחד – כל החגיגה הזאת תיגמר.