חשד לרצח כפול בשרון: אב ובנו נורו למוות - קרוב משפחתם נעצר

צוות מד"א הוזעק לזירה ביישוב זמר, העניק טיפול רפואי לשני הפצועים - בני 55 ו-30 - אך נאלץ לקבוע את מותם. בן משפחתם, בן 70, נעצר ונלקח לחקירה. נסיבות האירוע נבדקות

זמן צפייה: 00:31

חשד לרצח כפול בשרון: סעיד עסאף בן 55, ובנו ראמי סעיד עסאף בן 30, נורו היום (שלישי) למוות ביישוב זמר. צוות מד"א העניק להם טיפול, אך נאלץ לקבוע את מותם במקום. בן משפחתם, בן 70, נעצר ונלקח לחקירה. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, פריד אבו זקיקה, סיפר כי "הייתי בעבודתי ביישוב כשקיבלתי את הקריאה. גבר כבן 30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות בגופו. התחלתי מיד בטיפול מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופעולות החייאה מתקדמות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד המשפטים: מגפת הקורונה לא בהכרח מבטלת חוזים והסכמים

גנץ נפגש עם נפגעי המשבר: "לא נעסוק בדבר לפני שנדאג לפרנסתכם"

הפרקליטות דורשת כשבע שנות מאסר לראש עיריית אשקלון לשעבר

זירת הרצח ביישוב זמר שבשרון
זירת הרצח ביישוב זמר שבשרון | צילום: חדשות 13
סעיד עסאף בן 55, ובנו ראמי סעיד עסאף בן 30, נורו למוות ביישוב זמר
סעיד עסאף בן 55, ובנו ראמי סעיד עסאף בן 30, נורו למוות ביישוב זמר | צילום: חדשות 13

"אזרחים שהיו במקום דיווחו לי על פצוע נוסף כבן 50 בחצר בית סמוך", המשיך הפרמדיק. "תוך כדי הטיפול הרפואי עדכנתי את מוקד 101 של מד"א על מנת שיכוון את האמבולנס לפצוע השני שהיה גם כן מחוסר הכרה. הגבר כבן 30 פונה בהמשך בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה ולצערי מותו של הפצוע השני נקבע בשטח לאחר פעולות החייאה מאומצות".

לפני כשלושה שבועות נורה למוות צעיר בן 24 במועצה המקומית ג'ת שבמשולש. מדובר בתושב היישוב, מאלק סעיד אבו אל-פול, שבן דודו נרצח יום לפני כן בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א פינה את הצעיר לבית החולים הלל יפה שבחדרה במצב קשה, שם בהמשך נקבע מותו בתום ניסונות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי. מדובר ברצח הרביעי בחברה הערבית בתוך 30 שעות.