חשד במשטרה: אישי ציבור ידעו עם המעשים של יו"ר זק"א - ושתקו

מסתמן כי בלה"ב 433 יחקרו באזהרה גם בכירים בזק"א, שעל פי החשד ניסו להשתיק את הפרשה. משי זהב למקורביו: "היו לי יחסים בהסכמה עם נשים שונות, אולם דבר לא היה בכפייה ובניגוד לחוק"

זמן צפייה: 07:23

לאחר שיו"ר זק"א הפורש, יהודה משי זהב, מסר את גרסתו היום (שני) בנוגע לטענות נגדו, בלה"ב 433 מתחזקים החשדות נגדו. יתרה מזאת, במשטרה חושדים כי אישי ציבור ידעו על האירועים לאורך שנים ושתקו. על כן, מסתמן כי בכירים בזק"א ייחקרו גם הם באזהרה בחשד שניסו להשתיק את הפרשה. בתוך כך, המשטרה פנתה לקורבן שנפגע לכאורה על ידי משי זהב בבקשה שיעיד.

במקביל, במשטרה תוקפים את המהלך של משי זהב, ומסרו כי "התייצבותו לחקירה מיוזמתו - תעלול יחצ"ני". בינתיים, משי זהב מסר את גרסתו למקורביו, וטען: "מעולם לא ביצעתי מעשים פליליים, היו לי יחסים בהסכמה עם נשים שונות, אולם דבר לא היה בכפייה ובניגוד לחוק".

עורך דינו של יו"ר זק"א הפורש, אפרים דמרי, מסר לחדשות 13 כי "משי זהב מוכן לשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה - אין לו מה להסתיר". עוד אמר עורך הדין כי "לא עימתו אותו מול אף תלונה. הוא לא יודע במה מדובר, אנחנו ניזונים מהתקשורת".

יו''ר זק''א יהודה משי זהב
יו''ר זק''א יהודה משי זהב

אמש הודיעה המשטרה כי החליטה לפתוח בחקירה פלילית נגד משי זהב, בחשד לביצוע עבירות מין. זאת, בעקבות העדויות הרבות שהצטברו נגדו לאחר פרסום תחקיר אודות מעשיו לכאורה ב"הארץ". החקירה תנוהל על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433.

אתמול יצרה המשטרה קשר לראשונה עם אחת מקורבנותיו לכאורה של משי זהב, במקרה שאירע לפני שש שנים, ולא חלה עליו התיישנות. בשל כך, משי זהב חשוד בניסיון אונס - כך פורסם לראשונה בחדשות 13.

עוד נודע לחדשות 13 כי כבר לפני שנה וחצי, לפני אירוע לציון 30 שנה להקמת זק"א, קיבלו ניצבים במשטרה מכתב אנונימי תחת הכותרת "אל תתנו יד לעבריין", ובו קראו נשים לבכירים במשטרה שלא לקחת חלק באירוע.