חשד להתעללות בגן בת"א: גננת סטרה לפעוט בן שנתיים • תיעוד

בסרטון ממצלמות האבטחה נראית אשת החינוך מושיבה בכוח את ד' ומנסה להכותו בפניו. בחקירתה טענה כי מדובר במקרה חד פעמי, אך במשטרה חושדים כי תגובת הפעוט המתחמק עשויה ללמד על דפוס קבוע

זמן צפייה: 02:53

חשד להתעללות בגן ילדים בצפון תל אביב: בתיעוד ממצלמות האבטחה בגן, שנחשף היום (חמישי), נראית הגננת של ד' מושכת אותו בכוח, מושיבה אותו על הכיסא, רוכנת לכיוונו ואז מנסה לסטור בפניו. ד' הקטן, שמבין שהגננת עומדת להכות אותו, מזיז את ראשו אחורה בבהלה. למזלו, אחת מהסייעות בגן הייתה עדה לאירוע והתקשרה מיד להוריו כדי לספר להם מה קרה.

"הלכתי לכיוון הגן, כולי בעצבים בכעס ובתסכול", שחזר אביו של הפעוט, שי מנביץ'. "מהלחץ והמחשבות שרצו לי בראש של 'מה אני אעשה לה' ומה יקרה, פשוט הרמתי טלפון ישר למשטרה - מהפחד שאני אקח את החוק לידיים".

עוד בחדשות 13:

שופט עליון הביע תנחומים למשפחת מחבל שמת – ועורר סערה

"פרסום זדוני": חפץ תבע את אוחנה וברדוגו על סך חצי מיליון שקל

אחרי 10 שנות נתק: בוליביה הודיעה על חידוש היחסים עם ישראל

Gwhzmz
החשד להתעללות בגן בתל אביב

שי, כאמור, התקשר מיד למשטרה, שהגיעה למקום ולקחה את הגננת לחקירה. "לגדל ילד ולגלות שהוא עבר התעללות זה הדבר שהכי מתסכל", אמר מנביץ'." ממש מתסכל אותנו שאנחנו לא יודעים, מעבר לזה שראינו עכשיו את הסטירה הזאת, מה היה לפני זה. אתה מרגיש כהורה שנכשלת בשמירה על הביטחון של הבן שלך".

Vputcx
שי מנביץ', שבנו על פי החשד עבר התעללות בגן

הגננת טענה בחקירתה כי מדובר במקרה חד פעמי וכי ד' הקטן ירק עליה, דבר שגרם לה לאבד את עשתונותיה. בתום חקירתה, שוחררה הגננת למעצר בית בן חמישה ימים. חוקרי המשטרה ייקחו חומרים של מצלמות האבטחה ויצפו בהם לפחות שנה אחורה, כדי להבין אם מדובר האלימות מתמשכת כלפי הילדים, או שמא במקרה חד פעמי - כפי שטענו גם נשות הצוות בישיבת חירום שנערכה הבוקר בגן. במשטרה, עם זאת, חושדים כי תגובת הפעוט המתחמק מיד הגננת עשויה ללמד על דפוס קבוע.