בעקבות תחקיר חדשות 13: המשטרה תפתח בחקירה נגד "צייד הנשים"

לאחר חשיפת סיפורו של דודי טריקי, החשוד שעקץ עשרות נשים ובעלי עסקים, עדויות נוספות הגיעו למערכת וחשפו את עומק הפגיעה; ג': "טריקי לקח לי הכול. עכשיו אני רק משלמת את החובות"

זמן צפייה: 03:23

בעקבות תחקיר חדשות 13 על העבריין הסדרתי דודי טריקי - החשוד שעקץ עשרות נשים ובעלי עסקים, ולאור העדויות החדשות שנחשפו, המשטרה החליטה לפתוח שוב בחקירה נגדו. כל החומרים הועברו לבחינה מחודשת במשטרה. כמו כן, במהלך היומיים שחלפו מאז נחשפו הסיפורים של טריקי - המכונה "ציד הנשים", עשרות תלונות נוספות של נשים ובעלי עסקים הגיעו למערכת חדשות 13 והעמיקו אף יותר את עומק הפגיעה.

"עכשיו אני רק משלמת את החובות. טריקי לקח לי הכול", סיפרה ג', שנפלה קורבן למעלליו, "כשראיתי את הכתבה הבנתי שאני חלק מתופעה הרבה יותר נרחבת של אנשים שנפגעו ממנו". לדבריה, יום אחד פנה אליה טריקי "במצוקה גדולה וסיפר שהוא הסתבך בחובות בשוק האפור. הילוותי לו כסף אבל מהר מאוד הבנתי שעשיתי טעות. הסכום מעולם לא חזר אליי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

עבריין מורשע שנמלט מצרפת נחשף בגמר "מאסטר שף"

הצעת הליכוד: נתניהו ראשון ברוטציה – אך פחות זמן מגנץ כר"מ

חשד: בנו החייל של בכיר בליכוד השחית פתקי כחול לבן בקלפי

נפלה קורבן לדודי תריקי
נפלה קורבן לדודי תריקי | צילום: חדשות 13

עדות נוספת שהגיעה למערכת החדשות היא של י', שהייתה בת 24 בזמן שקיבלה פנייה מטריקי בן ה-36. "הוא ניצל אותי מינית, הציע לי נישואים ודרש מההורים שלי כסף", טענה. "איך הוא הכניס אותי - בחורה תמימה בת 24, לתוך מערכת הנישואים שלו ושל אשתו ההריונית?". "ביום שהתגרשתי הוא פנה אליי ונפגשנו", הוסיפה ר', שלדבריה אף הלוותה לו 20 אלף שקלים. "טריקי קנה לי בשמים ואיפור. הוא חכם וערמומי".

כזכור, בתחילת השבוע נחשף כי טריקי, שנשא מאסר על עבירות מרמה, מתמחה לאחרונה בעוקץ נשים בלי שאף אחד עוצר אותו. בעקבות פרסום העדויות החדשות, נשים שאותן רימה יגישו בקשה לפתוח את תיק החקירה נגדו מחדש. "התווספו עוד תלונות חדשות ואנחנו נדרוש מהמשטרה להקים צוות חקירה מיוחד כדי לשים את היד על אותו בחור", הבהיר עו"ד אלי נאור שמייצג את אחת המתלוננות בתיק. במשטרה אומרים כי יבדקו את כל העדויות והתלונות שהועלו בתחקיר.

דודי טריקי
דודי טריקי | צילום: חדשות 13