החשד לחטיפה בדרום: אמה ואחותה של האם שנעלמה נעצרו בחשד לסיוע

המשטרה עצרה את אמה של גלית צרפתי, תושבת כוכב מיכאל כבת 70, בחשד שעזרה לבתה ולנכדה בן ה-5 להימלט על מנת שלא לקיים את צו בית המשפט. מוקדם יותר, גם אחותה של גלית נעצרה בשל כך

גלית צרפתי שנעלמה עם בנה בן החמש
גלית צרפתי שנעלמה עם בנה בן החמש | צילום: חדשות 13

המשטרה עצרה הערב (חמישי) את אמה של גלית צרפתי, האישה שנעלמה עם בנה בן ה-5 לפני כשבועיים לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקת אביו. אמה של גלית, תושבת כוכב מיכאל כבת 70, חשודה בסיוע לחטיפה, בקשירת קשר לביצוע פשע וכן בשיבוש הליכי חקירה. מוקדם יותר, גם אחותה של גלית נעצרה מאותן הסיבות. מחר יובאו האם והאחות לדיון בעניינן בבית משפט השלום באשקלון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כשנה מפרוץ המגפה – ישראל מונה 5,000 מתים: "לא הספקנו להיפרד"

הגל הפמיניסטי בעולם הערבי: התקדמות אמיתית או מראית עין בלבד?

עדות מילצ'ן שהובילה לאזהרת הפרקליטות לרה"מ: "אל תפנה לעדים"

גלית צרפתי
גלית צרפתי | צילום: דוברות המשטרה

הבוקר הותר לפרסום דבר המקרה לפיו, כאמור, גלית בת ה-44 נעלמה יחד עם בנה, זאת כיוון שלא רצתה להישמע להוראות בית המשפט ולהעביר את הילד לחזקת אביו. מדובר בסכסוך גירושים, ובמשטרה מעריכים שבני משפחתה יודעים איפה האם והילד ולא משתפים פעולה. המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע ולדווח על כך למוקד 100 או לתחנת שדרות בטלפון 08-6620456.

"גלית הייתה עם הילד עד היום וגידלה אותו בסביבה חמה ותומכת", טענו היום במשפחת צרפתי. "היא שומרת עליו מכל משמר והיא אימא מדהימה ומסורה. גלית לא חטפה ולא נעלמה עם הילד אלא היא שומרת עליו ויש לה סיבות לכך". לטענתם, "במשך שנתיים היא ואנחנו כמשפחה חושדים שהילד עובר פגיעה מינית על יד אביו ויש לנו אף חשדות שאותם העברנו לידיעת הגורמים המוסמכים".

"לצערנו, הטענות לא נבדקו לעומק ולמרות זאת, בית המשפט פסק נגד גלית והדבר פגע בה בצורה משמעותית וגרם לה לפעול על פי צו מצפונה ולא למסור את הילד. ישנם הרבה מאוד דברים שאנו לא יכולים לפרט מפאת צנעת הפרט. איננו יודעים היכן היא והילד, אבל סבורים שהיא במקום בטוח לה ולילד ולא חסר להם דבר", סיכמו.