לאחר נאומו של אוחנה: ניר חפץ צפוי להגיש נגדו תביעה אזרחית

עו"ד שמייצג את עד המדינה בתיק 4000 אמר שהוא דבק בעדותו חרף הסערה, ושוקל לתבוע את שר המשפטים ואת יאיר נתניהו, שפרסם גם הוא פרטים אסורים לפרסום. היועמ"ש טרם החליט אם לפתוח בחקירה

זמן צפייה: 02:10

ניר חפץ צפוי להגיש תביעה אזרחית נגד שר המשפטים אמיר אוחנה, שהפר צו איסור פרסום הקשור בחקירתו, ונגד יאיר נתניהו, שצייץ פרטים נוספים על הפרשה בטוויטר והסיר את הציוץ לאחר מכן.

עורך הדין אילן סופר, שמייצג את חפץ, התעקש שגם אם הופעלו עליו לחצים - חפץ עדיין עומד מאחורי עדותו. "הוא העיד עדות אמת ואם יקרא לבית משפט הוא יחזור על עדותו וייצמד לאמת בלבד", אמר עורך הדין. בעקבות נאומו של אוחנה, ליועץ המשפטי לממשל אביחי מנדלבליט הגיעו קריאות רבות לפתוח חקירה פלילית נגד השר. מנדלבליט בעצמו טרם החליט כיצד לפעול.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מייסד טלגראס והחפרפרת בלהב 433: האם שוטר הדליף מידע לסילבר?

שיחות מנכ"ל וואלה עם הזוג אלוביץ': כך פעלו עבור משפחת נתניהו

הירדנית ששוחררה ממעצר מנהלי בישראל: "אוהבת את נסראללה"

ניר חפץ
ניר חפץ | צילום: חדשות עשר

בתוך כך, פרקליטיהם של יועצי ראש הממשלה, יונתן אוריך ועופר גולן, ערערו היום (חמישי), נגד ההחלטה לאפשר למשטרה ולפרקליטות לחטט במתווה מוגבל במכשירים הניידים של היועצים. אם בית המשפט יידחה את הערעור, צפויים הפרקליטים לעתור לעליון. בינתיים, גם במשטרה ממתינים לראות אם ישנם בכירים יותר במשרד ראש הממשלה, שהיו מעורבים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר.

יונתן אוריך, שלמה פילבר, עופר גולן
יונתן אוריך, שלמה פילבר, עופר גולן | צילום: חדשות 13