חשד: אלוף העולם באגרוף תאילנדי תקף נהג שצפר לו - ונמלט

שמואל כהן, שנסע לבית הוריו, לא ידע שכך תסיים הנסיעה - אוריאל בן חמו, ספורטאי מעוטר באגרוף תאילנדי, עקף אותו, ואז, על פי החשד, עצר - ונתן לו אגרוף. "הוא שבר לי את הפנים והשיניים"

זמן צפייה: 01:55

התקפי זעם אלימים על הכביש הם תופעה די נפוצה בישראל, למרבה הצער. אך אפילו בקטגוריה הזאת, צריך היה שמואל כהן מזל רע במיוחד כדי לפגוש את אוריאל בן חמו, אלוף העולם באגרוף תאילנדי, בסיטואציה שכזאת. "עם מכת אגרוף אחת, הוא הרס חיים של משפחה בעצם", אמר כהן.

לאחרונה, על פי החשד, השתמש בן חמו, בן 28, בכישוריו גם על הכביש. כהן, נהג שהיה בדרך לארוחת שישי בבית הוריו שבירושלים עם אשתו ובתם הקטנה סיפר כי "ראיתי רכב שעוקף אותי, צפרתי לו ואז הוא החל להציק לי. הוא סימן לי לעצור רגע, ואז הוא נתן לי אגרוף". על פי החשד, בן חמו השאיר אותו שם כשהוא מדמם, ונמלט מהמקום. במצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע מרחוק ניתן לראות את כלי הרכב של השניים עומדים על הכביש, ואז את כהן נהדף לאחור בגלל המכה.

שמואל כהן
שמואל כהן

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נצרת עילית או נוף הגליל? העיר הצפונית ממתגת עצמה מחדש

זו הטכנולוגיה הישראלית שהפיחה חיים בסרט האנימציה מיסטר לינק

צופים בכל מחיר: הישראלים לא מתרגשים מעליית המחירים בנטפליקס

המתאגרף אוריאל בן חמו
המתאגרף אוריאל בן חמו

"זה אגרוף שאני עפתי אולי חמישה שישה מטרים אחורה", אמר כהן. כתוצאה מהמכה החזקה, הוא סבל משברים בלסת: "הרופאים לא האמינו שזה רק קרה רק מאגרוף אחד. הוא שבר לי את הפנים והשיניים". רק אחרי שהגיש את התלונה במשטרה, גילה כהן כי מי שהיכה אותו הוא, על פי החשד, אלוף העולם.

בן חמו מסר לחדשות 13: "הוא יצא עם משהו חד ביד, כלי חד בטוח היה. באינסטינקט, שהוא בא לכיווני, הרים את היד, ממקום של הגנה עצמית, נתתי מכה כדי להעיף לו את החפץ, שגם פגע לו בפנים. אני פעלתי ממקום של הגנה עצמית בלבד. הוא הלך ופתח נגדי חקירה".

עו"ד בן מעוז, המייצג את כהן: "מדובר כאן באדם נורמטיבי לחלוטין, בלי עבר פלילי, שיצא מהרכב כדי להבין את פשר הדברים, מדוע האדם ברכב השני סימן לו לעצור. לרוע מזלו, הוא נפל על אדם שהשתמש ביכולותו ובדברים שהוא למד כדי לפגוע בכהן בצורה קשה מאוד".

התקרית אירעה לפני יותר משנה וחצי, ובקרוב תחליט המשטרה האם להעמיד לדין את בן חמו, אלוף העולם, בגין ניצול כוחו לרעה נגד נהג שבסך הכול העז לצפור לו.