אמה של בת ה-13 התעמתה עם ירין שרף: "גמרת לה את החיים"

לאחר הגשת כתב האישום, אמה של הקטינה שהותקפה על ידי הצעיר הנאשם בבעילה אסורה בהסכמה קראה לעברו: "אנסת את הבת שלי, מבטיחה לך שלא תראה אור יום"

זמן צפייה: 04:37

אמה של בת ה-13 שהותקפה מינית על ידי ירין שרף על פי כתב האישום, התעמתה עמו בבית המשפט. "מה קרה אתה מסתיר את עצמך, אנסת את הבת שלי, שיראו את הפנים של הפושע", קראה לעברו. "אני מבטיחה לך שלא תראה אור יום".

"אתה סכנה לציבור", המשיכה האם. "אתה גמרת לה את החיים, היא רואה אותך בפלאשבקים בלילות".

כאמור, מוקדם יותר הוגש נגד שרף בן ה-21 כתב אישום בגין בעילה אסורה בהסכמה, ולא באונס, חרף החשדות נגדו. על פי כתב האישום, שרף פגש במלונית קורונה של משרד הרווחה ביפו את הקטינה שהגיעה לשם לצרכי בידוד, מספר ימים קודם לכן. בין השניים לא הייתה היכרות מוקדמת. באותו היום פנה שרף לקטינה באינסטגרם והציע לה לשבת עמו ועם אחרים במרפסת. בהמשך השיחה הציעה הקטינה לנאשם לעלות לחדרה.

לאחר שהקטינה ראתה בפרופיל הנאשם בטיק טוק את גילו, כתבה לו: "אתה יותר מדי גדול". בתגובה, השיב לה הנאשם שהוא בן 20 ושאל אותה לגילה. הקטינה השיבה שהיא בת 14 וחזרה בה מהצעתה שיעלה לחדרה.

ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה
ירין שרף, החשוד באונס במלונית קורונה | צילום: פייסבוק

בהמשך הערב פנה שרף לבת ה-13 עם הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, ומשלא נעתרה לבקשותיו, איים עליה כי יעשה לה "פרשת אילת 2". בנוסף, סיפק הנאשם לה ולקטין נוסף וודקה, והציע לה לספק מריחואנה והיא הסכימה. הנאשם שב ופנה אל הקטינה במהלך הלילה, במספר הזדמנויות נוספות וביקש לעלות לחדרה אף שכתבה ש"ישחרר" אותה.

למחרת, בשעות הצהריים, ישבו הנאשם והקטינה בפינת הישיבה במרפסת. מדריך במלונית שהבחין בהם יחד, פנה אל הנאשם וביקש ממנו שלא יתקרב אליה והורה לו להפסיק באופן מיידי את השיח עמה, לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם.

לאחר מכן עלה שרף לחדרה של בת ה-13, והשניים קיימו יחסי מין. בן ה-21 ביקש מהקטינה לבצע בו מין אוראלי, וכשסירבה סטר לה הנאשם בחוזקה. בתגובה, הקטינה התעמתה איתו באומרה שלא יעז לעשות כן בשנית, והנאשם התנצל על מעשיו. מספר שעות אחרי כן שלחה הקטינה לנאשם תמונה שלה באינסטגרם. בן ה-21 עלה לחדרה של הקטינה והשניים קיימו יחסי מין בשנית. בתום האקט דפק על דלת החדר מדריך, ועם כניסתו לחדר איתר את הנאשם מתחבא בשירותים.