מטפלת בקשישה – ומכסה את מצלמת האבטחה: תיעוד החשודה ברצח

אצבע מאשימה הופנתה כלפי תושבת הפיליפינים, שנחקרת בחשד שרצחה אישה מבוגרת שבה טיפלה בגבעתיים, לאחר שהכחישה את המעשה שמופיע בסרטון. מעצרה הוארך ב-4 ימים

אחד הגורמים המרכזיים שעוררו את החשד נגד המטפלת בת ה-33 מהפיליפינים, שנעצרה היום (חמישי) בחשד לרצח קשישה שבה טיפלה בגבעתיים, הוא העובדה שכיסתה כמה חודשים קודם לכן את מצלמת האבטחה בבית האישה המבוגרת, והכחישה לאחר מכן את המעשה.

בתיעוד שהגיע לידי חדשות 13 נראית החשודה מבצעת את המעשה בבירור, סמוך למיטת הקשישה שבה טיפלה. מוקדם יותר הוארך בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה בארבעה ימים.

הבוקר, כאמור, נעצרה העובדת הזרה, לאחר מספר חודשי חקירה, שכללו איסוף עדויות. הפרשה נחשפה לראשונה על ידי הדס שטייף בגל"צ. לטענת בתה של הקשישה, שנפטרה כמה חודשים לאחר שהמטפלת שלה כיסתה את מצלמת האבטחה, יום לאחר מכן חלה הידרדרות במצבה. כך דיווחה שטייף. במשטרה לא פוסלים שהאישה מתה בשיבה טובה.

בתחילת החודש, מטפלת בת 39 מנפאל נעצרה לחקירה בחשד שהפעילה אלימות כלפי קשישה בת 97 שבה היא מטפלת. זאת, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה לאחר שהיא תועדה סוטרת לקשישה, ומקימה אותה בכוח על ידי שהיא מושכת בחלק העליון של בגדיה.

בחודש יולי האחרון, מטפלת נוספת מנפאל בת 46 נעצרה בחשד להתעללות בבת 12 שהייתה מטופלת שלה. לפי החשד, המטפלת תקפה את הילדה לאורך זמן בבית הילדה בחדרה. מחקירת המקרה עולה כי כשהבינה שהורי הילדה חושדים בה, נמלטה המטפלת מהדירה. המטפלת אותרה בסופו של דבר לאחר שזוהתה על ידי אזרח שטלפן למשטרה.