חשד לרצח בטובא זנגריה: בת 50 נדקרה למוות; בעלה נעצר

הגבר בן ה-60 נעצר לפני כחודשיים לאחר שתקף את בנו - אולם שוחרר למעצר בית. על פי החשד, הוא תקף את אשתו – והצוות הרפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. מעצר הבעל הוארך ב-12 ימים

זמן צפייה: 00:32

גבר כבן 60, תושב רומת אלהיב, נעצר הלילה (שישי) בחשד כי רצח את אשתו בטובא זנגריה. בהמשך, הוארך מעצרו ב-12 ימים. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי החשוד נעצר כבר בסוף חודש מאי בגין איומים ותקיפה של בנו, זאת לאחר שזרק לעברו בלוק אבן מחלון הקומה השנייה. בהמשך אף הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בעקבות ערעור שהגיש לבית המשפט המחוזי, הוא שוחרר למעצר בית בפיקוח אזיק אלקטרוני. עוד עלה מהחקירה כי המנוחה, נורה כעביה, שהתה אצל החשוד - שנמצא במעצר בית אצל אחותו בכפר. אתמול, כאמור, על פי החשד הוא תקף אותה. הצוות הרפואי שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותה במקום. 53 הייתה במותה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"לא הייתי מסוגלת להתמודד": עדותה של הנערה מפרשת האונס באילת

"זאת הצלה כלכלית": הזמרים שלא מחכים לפארקים – ומופיעים בבתים

המחאות מחוץ למעון רה"מ בירושלים: ארבעה מפגינים נעצרו

נורה כעביה, נדקרה למוות
נורה כעביה, נדקרה למוות | צילום: באדיבות המשפחה

מטעם סנגוריו של החשוד, עו"ד אלון שליכטר ועו"ד מוטי מלניק, נמסר: "מדובר בחשוד מבוגר בעל רקע רפואי ונפשי, עניין זה הובא לידיעת משטרת ישראל, ואנו מצפים שהיחידה החוקרת תבצע את הבדיקות הנדרשות בנושא על מנת להביא לחקר האמת. זהו מקרה מצער ואנו שולחים את תנחומינו למשפחה".

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך בית", סיפר פרמדיק מד"א סתיו ברודסקי. "הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". החקירה נמשכת.

חשד לרצח בטובא זנגריה
חשד לרצח בטובא זנגריה | צילום: דוברות המשטרה