חשד: עורכת דין ניסתה להבריח סמים לאסיר - ונעצרה

לאחר שעורכת הדין העבירה חבילה חשודה לאסיר בכלא רימונים, וזה הסתיר אותה בבגדיו, הסוהרים ביצעו עליו חיפוש ומצאו שתי חבילות המכילות סמים מסוכנים במשקל 56.4 גרם

החבילות המכילות סמים מסוכנים שנתפסו על עורכת הדין
החבילות המכילות סמים מסוכנים שנתפסו על עורכת הדין | צילום: דוברות שב״ס

עורכת דין נעצרה היום (רביעי) בחשד שהבריחה סמים מסוכנים לאסיר בכלא "רימונים". עורכת הדין הגיעה לביקור בכלא והעבירה חבילה חשודה לאסיר, שאיתו נפגשה. בתום הביקור, נקרא האסיר לביצוע חיפוש גופני, שבו מצאו שתי חבילות המכילות סמים מסוכנים במשקל 56.4 גרם. לאחר מכן, גם האסיר נעצר.

לפני כשנה הצליחו לוחמי היחידה המיוחדת של שירות בתי הסוהר לסכל עסקת ענק ולעצור מספר חשודים, לאחר שאחד האסירים ניסה לשחד סוהר שיסייע לו בהכנסת 150 גרם של סמים לתוך בית המעצר "קישון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מטפלת מהשומרון נעצרה בחשד למעשי סדום בקטינים

תלמיד בבאר טוביה הטיח ראש של מורה בקיר – והכה אחרת באגרופים

סקר בגדה המערבית: רק 4% מהפלסטינים תומכים בתוכנית טראמפ

אחת החבילות המכילות סמים מסוכנים שנתפסו על עורכת הדין
אחת החבילות המכילות סמים מסוכנים שנתפסו על עורכת הדין | צילום: דוברות שב״ס

האסיר פנה לאחד הסוהרים והציע לסייע לו להכניס סמים לתוך כותלי בית הכלא תמורת תשלום. הסוהר פנה לממונים עליו והמידע הועבר ליחידת "דרור", היחידה המיוחדת של שירות בתי הסוהר. היחידה המיוחדת הוציאה לפועל מבצע סודי שבמהלכו עקבה אחר העסקה, סיכלה אותה ועצרה את המעורבים בה.

בתיעוד הפעילות המבצעית ניתן לראות את סוחר הסמים במהלך ביצוע העסקה והעברת הכספים, כשלפתע נפתחת דלת הרכב שבו ישב. לוחמי היחידה המיוחדת נראים בתיעוד כשהם שולפים את הסוחר החוצה, ועוצרים אותו ביחד עם מעורבים נוספים.

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-20190515-0425' autoplay='0' credit='' desc='כך נעצרה כנופיה שתכננה להבריח סמים לכלא באמצעות סוהר • תיעוד' kid='1_h8fs7krb' duration='119'']

"הסוהר הופעל מספר חודשים בתוך הכלא ובמהלך החודשים האלה הוא הפליל גם עבריינים בתוך הכלא ומחוצה לו שעסקו בסחר בסמים", סיפר מ', מפקד צוות ביחידת "דרור" של השב"ס. "ביום של הפעילות הוא נפגש איתם, בוצעה עסקת הסמים ובהינתן האות, בוצעו מעצרים על כל החשודים במקום".

סוחר הסמים שנעצר הוא חלק מכנופיית סחר בסמים גדולה באזור הצפון. הכנופייה הבינה שבאפשרותה למכור את הסמים בתוך הכלא ברווח של עד פי ארבעה מאשר המחיר מחוצה לו. בפעילות המבצעית נעצרו מספר חשודים, נתפסו 150 של גרם סמים וכסף מזומן בשווי אלפי שקלים שיועד לתשלום שוחד עבור הסוהר.