"ננשכה, נחבלה והוזנחה": זוג נאשם בהתעללות בתינוקת בב"ש

כתב אישום הוגש נגד אם בת 18 ובן זוגה בן ה-37 בגין התעללות בחסר ישע. הגבר מואשם כי נשך את בת ה-9 חודשים. במקרה אחר, אחרי שנפלה מהספה, השניים לא פינו אותה לקבלת טיפול רפואי

עצור אזוק ברגליו, אילוסטרציה
עצור אזוק ברגליו, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אם בת 18 ובן זוגה בן ה-37 בגין התעללות בבתה התינוקת של האם בת התשעה חודשים. על פי כתב האישום, השניים, תושבי באר שבע, הזניחו את הפעוטה, לא סיפקו לה טיפול רפואי ואף גרמו לה לחבלות, שבר ברגל, ועוד.

יתרה מזאת, במספר הזדמנויות, נשך הנאשם את התינוקת בעוצמה משמעותית בגופה, ובכך גרם לה לחבלות ולדימומים. במקרה אחר השאירו הנאשמים את בת התשעה חודשים על ספה בסלון דירתם, והלכו לחדרם. כעבור זמן מה, הפעוטה נפלה מהספה ונחבלה בראשה. על אף שהחבלה הייתה ניכרת לעין, הנאשמים לא לקחו את הפעוטה לקבל טיפול רפואי, עד ליום למחרת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"דקר ונמלט": כתב אישום נגד נער בגין רצח חבר ללימודים בצפון

ראש העיר אור יהודה אחרי השלכת הרימון: "מדרבן לאכוף את החוק"

רגע לפני הסגר השלישי: מעל חצי מיליון ישראלים ללא עבודה

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם תקף במספר הזדמנויות גם את שלושת ילדיו הקטינים. על פי בקשת מעצרו, הנאשם ביצע את העבירות, שעה ששני תיקים תלויים ועומדים נגדו בגין הרשעות קודמות בעבירות איומים, תקיפת בת זוג, וכן מאסר על תנאי.

בחודש שעבר נעצרו הורי התינוקת בחשד להתעללות בבתם, אחרי שהאם הביאה אותה לבית החולים סורוקה. בן זוגה של האם נמלט ונתפס כעבור כמה שעות. זהו מקרה נוסף מתוך שורת מקרי התעללות בתינוקות עליהם פורסם לאחרונה, כאשר כשבוע לפני כן עוכבו זוג הורים, תושבי נתיבות בשנות ה-20 לחייהם, בחשד שהתעללו בבתם התינוקת, בת השבעה חודשים. גם אז השניים פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם דיווחו על המקרה למשטרה. האב טען כי בתו נפלה לו מהידיים. במקביל, התינוקת שוחררה מבית החולים ומצבה טוב.