"בהמה, שב וצייר": הקלטות מגן באריאל חושפות צעקות ואיומים

לאחר שהורי אחד הפעוטות הצמידו לו מכשיר הקלטה, בקטעי קול שנחשפו לראשונה, נשמעות הגננות מקללות את הפעוטות המבועתים - שזועקים לעזרה. "בגדתי בילד שלי - שמתי אותו במקום הכי רע בעולם"

זמן צפייה: 02:03

חשד להתעללות בפעוטות: צעקות, קללות ואיומים - כך נשמעות גננות באחד הפעוטונים שבעיר אריאל. בהקלטות שנחשפו הערב (חמישי) לראשונה בחדשות 13 נשמעות הגננות מאיימות על הפעוטות במכות, וברקע פעוטות מבועתים שזועקים לעזרה. "כשאשתי אספה את הילד, היא שמעה בפירוש את אחת הסייעות צורחת על הילד בגן ומשתמשת במילת גנאי", סיפר אחד ההורים.

האם ובן זוגה החליטו להקליט את מה שקורה בגן. לדבריה, "האזנו חמש שעות מתוכן 90 אחוז מהזמן זה צרחות, עצבים, קללות". אז, הם גילו את מה שמפניו חששו כל כך - "מסתבר שכשהוא צייר, אמרו לו 'בהמה, שב וצייר'. מסתבר שכשהוא ישב, אמרו לו, 'מהר לשכב לישון' כמו לחייל", אמרה האם.

בני הזוג הגישו יום למחרת תלונה במשטרה, שרק כמה ימים אחריה הגיעה לגן ולקחה את התיעוד מהמצלמות. ההורים, שעדיין לא יודעים מה תיעדו המצלמות, הוציאו מיד את בנם מהפעוטון, שלמרות ההקלטות ממשיך בינתיים לפעול כרגיל. "בגדתי בילד שלי", סיפרה האם בכאב. "מסתבר ששמתי אותו במקום שהכי רע לו בעולם, שאף אחד לא סופר אותו".