רצח עורך הדין בפתח ביתו בנשר: הוארך מעצרו של חשוד במעשה

לאחר ששמר על זכות השתיקה לכל אורך כל הדיון, בית המשפט השלום בעכו האריך בשישה ימים את מעצרו של דוד אבו עזיזה. על פי החשד, אבו עזיזה רצה לנקום בבן ה-70 ושלח אנשים שיבצעו זאת

עורך הדין אפרים ארנון, נרצח בפתח ביתו בנשר
עורך הדין אפרים ארנון, נרצח בפתח ביתו בנשר | צילום: באדיבות המשפחה

בית משפט השלום בעכו האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של תושב נשר דוד אבו עזיזה בן ה-63, החשוד ברצח עורך הדין אפרים ארנון בפתח ביתו בחודש שעבר. לכל אורך הדיון בעניינו, אבו עזיזה שמר על זכות שתיקה. בשנת 1980 הוטל עליו מאסר עולם בגין רצח ציון עמר שהיה בעל מזנון למכירת גלידה בעיר נשר. על פי החשד, אבו עזיזה רצה לנקום בארנון ושלח אנשים שיבצעו זאת.

כזכור, בחודש שעבר נרצח ארנון, תושב נשר בן 70, בפתח ביתו לעיני אשתו רות, שניסתה להיאבק בחשודים שדקרו את בעלה למוות. ארנון היה עורך דין אזרחי, ובין היתר נבדק החשד אם הרצח קשור לעבודתו. הרוצחים הגיעו לביתו של ארנון כשהם עוטים מסכות קורונה, התנפלו עליו ודקרו אותו שוב ושוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

העבודה במשרפות וצעדת המוות: סיפור הניצול ששרד 5 מחנות השמדה

הפרקליטות מבקשת לגזור על כרמל מעודה לפחות 14 שנות מאסר

ריבלין בטקס "לכל איש יש שם": "לפיד הזיכרון לא כבה"

פטיש בית משפט
פטיש בית משפט | צילום: אילוסטרציה

"דקרו אותו בהיסטריה", סיפרה אשתו לחדשות 13 והוסיפה: "הוא לא הספיק לצאת מהבית ובחצר שלנו כבר היו שני רעולי פנים. בזמן הזה אני צרחתי לעזרה מהשכנים, תוך כדי שהדפתי אותם עם ידיי. כל האירוע נמשך 20 שניות, הם דקרו אותו וברחו. אף אחד מהם לא אמר מילה". עוד אמרה אשתו כי אינה מכירה באיומים אפשריים שקיבל בעלה, שהיה אב לשתי בנות וסב לשבעה נכדים.

צוות מד"א שהגיע לזירה מצא אותו כשהוא סובל מפציעות קשות ונאלץ לקבוע את מותו במקום. חובש בכיר במד"א לאוניד ליאנסקי שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי, אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".