עורכת הדין של הנאשם בסחיטת פדופילים: "לא סחט חסרי ישע"

לאחר שהתחזה לנער, לכד פדופילים - סחט אותם, ונעצר, עורכת דינו של אלעד בן נון מגיבה בשמו לראשונה בפוסט בפייסבוק, ותוקפת את המדינה. "לוקח אחריות על מעשיו - הפרקליטות מגוננת על חלאות"

זמן צפייה: 02:07

ג'ולי אלל עורכת דינו של "צייד הפדופילים" אייל בן נון, ביקרה היום (שני) בחריפות את מעשי הפרקליטות בפרשה ואמרה כי זו "עושה הכול בשביל להכפיש את אלעד ולגונן על חלאות המין האנושי האלו". עוד אמרה עורכת הדין כי "משטרת ישראל חקרה מעל 100 פדופילים שלכאורה הגיעו למפגש מיני עם קטינים" והוסיפה כי "כל מי שהיה מוכן להתלונן נגד אלעד באשמת סחיטה נכנס אל הכתב אישום, וכל השאר שוחרו הביתה לאחר חקירה מבלי שיעשו להם שום דבר".

לדברי עורכת הדין, בן נון לוקח אחריות מלאה על מעשיו "והוא ישלם את חובו לחברה באהבה". אך עם זאת, "הוא לא סחט חסרי ישע אלא פדופילים שבאו לפגוע בילדים קטנים" ומסבירה כי עשה זאת בשל "החלטה לקחת את החוק לידיים וחוסר האמונה במשטרת ישראל ובאנשים בכלל, אותם העניש אותם בדרכו שלו". וזאת, לאחר טראומה אישית שעבר כילד. "אם באמת היה מגיע ילד למקום המפגש ואלעד לא היה נמצא שם, מה היה קורה?", הוסיפה אלל.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד: "התקציב טוב, מדויק ונותן מענה למה שהמדינה צריכה"

לאחר תקיפת האנייה: שגריר איראן בבריטניה זומן לשיחת נזיפה

המורה יותם אוקון הואשם באונס תלמידתו בת ה-12

כזכור, הפרליקטות הציעה חיסיון מוחלט ל-30 מעורבים בפרשת הפדופיליה בתמורה לעדותם נגד מי שלכאורה סחט אותם, כך פורסם בחדשות 13. המעורבים הם בכירים בעולם הרפואה, ביטחון ועסקים שקבעו להיפגש עם אלעד בן נון שהגדיר עצמו "צייד פדופילים" והתחזה לבן 15. בפגישה הוא חשף את עצמו וגרם להם לשלם לו ולעמותות נבחרות, כספים רבים.

נגד בן נון מתנהל משפט ב-3 השנים האחרונות במסגרתו הפרליקטות מבקשת לגזור עליו עונש של 10 שנים בכלא. לעומת זאת, אותם הבכירים אשר הגיעו לפגישה עם ה"נער", לא הוענשו לעולם.