הערכה: חקירת החשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות - לקראת סיום

בתום החקירה התיק יועבר לפרקליטות, שם יוחלט אם לשני שחקני מכבי ת"א הייתה החובה לוודא שאכן מדובר בבנות מעל גיל 18. חברם לקבוצה: "הבנות אמרו שהן בנות 18 - ההתכתבות בידי החוקרים"

זמן צפייה: 03:32

פרשת הכדורגלנים והקטינות: על פי הערכה, חקירת הפרשה שנחשפה בחדשות 13, קרובה לסיום - כך פורסם הערב (שני). בתוך כך, חברם לקבוצה של שני שחקני מכבי תל אביב בכדורגל שמעורבים בפרשה סיפר כי "הבנות יצרו קשר איתם ברשת החברתית וההתכתבות בידי החוקרים. השחקנים שאלו אותן בנות כמה הן. הן השיבו 'בנות 18'. הם לא בדקו את הגיל האמיתי והבנות הגיעו לבית של אחד מהם".

מחר תמסור את עדותה במשטרה הנערה השנייה שמעורבת בפרשה. בתום בחינת עדותה התיק יועבר לפרקליטות, שם יוחלט אם לשחקנים הייתה החובה לוודא שאכן מדובר בבנות מעל גיל 18. כמו כן, הפרקליטות תבדוק אם השחקנים הגישו אלכוהול לנערות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"צריכים ללמוד לחיות מחדש": הוריה של מאיה ווישניאק בריאיון

האוצר מאיים: מורים שלא יגיעו ללמד אחרי ה-19.6 – לא יקבלו שכר

שפי פז מודה: אני הדבקתי את הסטיקרים בדואר של השופט פוגלמן

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

אתמול סיפרו לחדשות 13 מקורבים לאחת משתי הנערות כי הנערה שרויה במצב נפשי קשה. "היא שברירית מאוד, כמעט לא אוכלת. היא לא מפסיקה לבכות, לא ישנה בלילה", סיפרו. "יש לה סיוטים ותחושה קשה של ניצול. אנשים לא יודעים את האמת, והאמת היא רק אחת - והיא ההפך הגמור ממה שמוצג על ידי הצד השני. מי שראה אותה יודע שאי אפשר לטעות לגבי גילה, היא נראית פחות מגילה. היא לא מצליחה להבין לאיזה עולם אכזר היא נכנסה".

"מאז רצף הפרסומים היא חווה שיימינג בלתי נתפס ברשתות החברתיות", הוסיפו. "מסע מטורף של השמצות והודעות נאצה שלא נפסק. כל טלפון, כל הודעה, מקפיצה אותה. כל הודעה נכנסת גרועה יותר מקודמתה. כל הודעה גורמת לה להתכנס יותר בעצמה".